Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. szeptember 5., péntek

Végre, itt a hétvége!:D

Tegnap írtam egy csomót, csak aztán lefagyott a gép és elveszett.
Elmentünk tegnap falatmászni. Én csak néztem, fotóztam, olaszt tanultam, illetve beszélgettem a tanítókkal, akik szintén olaszok voltak.
Készítettem tegnap estéről egy spontán videót. Este kb 60an voltunk a Pala nappalijában.Teljesen spontán.Majd feltöltöm youtubera.
Ma elvileg valami nagyobb szabású buli lesz nálunk. A szobatársamtól tudom, mert ő lesz a dj. Mondjuk, eddig senki nem tudta, akinek mondtam, szal nemtom mi lesz belőle.
Ma 3 órám volt. Megerősödött bennem az érzés, hogy nem akarok english B(grammer) emeltet tanulni. A world literatures (magyar helyett) viszont nem volt rossz. A filozófiára azt mondják, hogy jó. Szerintem én is szeretném. Fizikán majdnem elpattant az agyam. Olyan egy teszetosza paprikajancsi ez a tanár. Pont az ellentetje, mint Bereg. Lehet, hogy csak azért zavaró, mert eddig fizikával kapcsolatban nem tudott újat mondani. Elég ez? Csak az angol kifejezések voltak újak. Ma fél óráig azt tanultuk, hogy a Velocity az egy speed with direction...nem bírom én ezt a tempót.
Aztán ebéd közben megtanultam újabb pár szót Rezától. Meg ragozni is tanulgatok már. Ő meg már tud vagy 20 szót magyarul:)
Akarok egy hosszabb videót is vágni, de a movie maker szar. Ha valaki tudna valami jó letöltő linket mutatni, programot illetően, azt megköszönném!

4 megjegyzés:

Feri írta...

Próbáld meg ezt:

http://ingyenszoftver.com/video/video-szekeszto-es-vago-szoftver-avidemux-v24.htm

Kószó Jenő írta...

Ma volt egy kis időn. Elolvastam a feljegyzéseidet. NAGYSZERŰ !! Többet mesélsz, mint amit gondoltam volna. Olyan mintha és is ott lennék. A képeknek nagyon örülök, amiket feltettél. Azt látom, hogy az első napjaid tele vannak új élményekkel, még írással sem győzöd mindet megörökíteni. Azt hiszem, ha leülök a gépemhez mindig meg fogon nézni mi történik veled.
HUH még regisztrálnom is kellett.

Simon Attila írta...

Koszonom Jeno, az ertekes szavaidat.
Probalok minden nap irni, es persze a kepek talan meg fontosabbak.
A helyzet az, hogy en nagyon ritkan csinalok fenykepeket, mert inkabb gyonyorkodom abban amit latok, minthogy a pixeleket nezegessem.
Meg persze masok mindig fotoznak, amin rajta is vagyok. Es ugye idobe telik azokat megszerezni, de asszem a kozeljovoben vegigjarom mind a 200 embert egy pendriveval..

Kószó Jenő írta...

Volt szerencsém ( nem volt szerencsém ) olasz billentytűt használnom. Őszinte részvétem. Majd megtanulod.