Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. szeptember 16., kedd

Kupakolás, vitorlázás, medúza

Tehát, hogyan is játsszák a pöckölős, kupakolós játékot? A lényege kb a gombfoci, az üveggolyózás (bocsa) és a sakk között van.
Nos, itt műanyag dobozos tejek vannak, amiknek elég nagy kupakjaik vannak. Van zsíros és szegény, azaz kék és piros, azaz egyik és másik csapat. Játszhatja 2 és 4 ember.
Ha 2 ember játssza, akkor mind2nek van egy királya (ez vmi tejszíneskupak, a lényeg,hogy más színű) és 10 parasztja. Mi csak "that guy" nak vagy "this guy" nak hívjuk őket. Jó nagy asztalok vannak Palában, azokon játsszuk. Az győz aki előbb lelöki a másik királyát az asztalról. Természetesen mindenki csak a saját kupakjait pöckölgetheti. Nos, kb ennyi, de most jöjjön a 4es játék:
Mind2 király kap egy segítőt, egy ember személyében. Ők az "officer"ek. A tábla pedig bővül 6 piros, 6 kék és 2 rózsaszín (officer) bábúval. Az officer és a király is pöckölheti a saját guy-jait, de a király nem nyúlhat az officerhez és fordítva sem. Ilyen az alap felállás (4 játékossal):

Kezdésnek érdemes elrejteni az officert.

Ma pedig éppen akartam menni aludni egy délutánit, amikor eszembe jutott, hogy most kell mennek vitorlázni. Nos, lecammogtam félálomban. Persze nem kellett vitorláznom, de a supervisorral elmehettem motorcsónakozni mellettük. Elmentem hát és rájöttem, hogy a vízről mégszebb a környék.
Sőt, láttam egy hatalmas medúzát is....

Nincsenek megjegyzések: