Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. szeptember 10., szerda

Megyek utazni! ;P

Ma volt a piano, a gitár meg a choir taster sessionja. Szóval bemutatóórák. Választanunk kell egy kreatív tevékenységet. Lehet, hogy 4et is fogok. Gitár,zongora,kórus,színház
Elkezdtem poénból gitározgatni. Már el tudom játszani a Matallica - Hero of the day elejét. Most a Pantera - Floods-t próbálom átszámolgatni gitárról zongorára. Egész logikus...
Jut eszembe. Kijött az új Metallica album én meg le akarom tölteni, de az IPnk le van tiltva minden letöltőprogramban. Szal, ha valaki tudna valami direkt letöltést ajánlani nekem azt megköszönném. Vagy ftp-t...
Jah, most jön a legjobb. A hétvégén megyek Velencébe. Jövő hét végén pedig a fehérorosz haverommal megyünk Trentoba meglátogatni az anyukáját, aki épp ott van.
A tegnapi nap folyamán 2x változtatták meg az órarendemet, egyszer reggel, egyszer délután.
Most úgy néz ki, hogy kétszer is dupla lyukasórám van kezdésnek (szal 10ig alhatok). 2 nap van 5 órám, a többi 3,4...:)
Tegnap 2 órát töltöttem a gép előtt Trieszt-Budapest repülőutat keresve, míg rájöttem, hogy nincs. Azaz szeptember 18ig kb még van, de októberre már nincs. Szal vonat...
Jah, amúgy itt az olasz számom: 0039-3476967558 Csak ezen értek el, amíg kint vagyok és sokkal olcsóbb, mintha a magyart használnám.
A címem pedig: Italy 34013 Duino (Trieste) via Trieste 29. UWCAD

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csak kiprovokáltad, hogy hozzászóljak! :)
Mi az, hgy megjelent már az új album? Csak 12-én fog megjelenni!!!!
és mi az, hogy letölteni? Tessék szépen megvenni a boltban vagy a missionmetallica.com-on!!!
pöhhh.

Simon Attila írta...

Ő a Viki volt, aki nem tudja leírni a nevét a megjegyzése után:P
(A Universal kiadónál dologozik:D)

Névtelen írta...

le tudom, csak nem akarom! :)
gondoltam úgyis kitalálod! :)