Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. szeptember 2., kedd

Alkoholtartamlú előadás

Ma meghallgattunk egy jópár előadást.
Voltunk a könyvtárban, beszéltek IT-ről, beszéltek a college servicekről, a "focus" gyűlésekről, elmondták, hogy ne dugjunk a szobákban és egy előadást tartottak az alkohol biológiai hatásairól. Nagyon frankó volt. A tanár közben meg-meghúzogatott egy üveg bort (persze víz volt benne) és egyre jobban érezte magát. Aztán a vége persze az lett, hogy rosszul lett és elájult.
Az unión kívülieket elvitték a rendőrségre ujjlenyomatokat venni.
Nagyon szeretem ezt a társaságot. Úgy tudnak viccesek, nagyszájúak és hangosak lenni, hogy nem bántanak meg senkit. Az előző osztályomban ez senkinek nem ment. Úgy érzem kedvelnek ők is engem. A legtöbb tudja már a nevem. Könnyen megjegyzik, ha úgy mondom, hogy "Attila, the Hun". Elég vicces, hogy egy nap kb 200szor köszönök összesen. Ha jön valaki szembe az utcán ráköszönök, tökmind1, hogy hányszor láttam ma, vagy hogy ismerem-e egyáltalán. Ha iskolatársam, akkor úgy hogy "hey", ha nem ismerem, akkor úgy hogy "buon giorno".
A kaja is jó:És a csajok nagyon jók, alig tudom hova forduljon a fejem.Talán ő a kedvencem:

8 megjegyzés:

Unknown írta...

bocs Atesz, de pedofil vagy? :)
Hany eves?Egyebkent nalunk is hasonlo a szitu, a masodeveseknel is idosebb vagyok gyakran
Azert csak hajra ;)

Unknown írta...

bocs Atesz, de pedofil vagy? :)
Hany eves?Egyebkent nalunk is hasonlo a szitu, a masodeveseknel is idosebb vagyok gyakran
Azert csak hajra ;)

Dorka írta...

A kedvenced?? Nem csodálom, h este te voltál a téma a konyhánkban. :-)
A lányok nagyon pletykásak, de úgyy vettem észre h itt a fiúk is ...

Simon Attila írta...

Hát, Szabi a leányzó 1 évvel fiatalabb nálam. Kivel kezdjek? Huszonévesekkel?:P

Feri írta...

"Huszonévesekkel?:P"

ha-ha-ha

Névtelen írta...

Haaaali
nah hogy smint? látom h a kezedet meg begipszelték. nah hát ezt jolmegszivtad:D Majd a fejleményeket a lánnyal ird meg meg h hogy hivják meg ilyesmi..legyen 1 ilyen bejegyzés:D
(minden nap feljövök és megnézem mit irtál):)
nah jo éjt vagy jo reggelt amikor elolvasod..:)

Simon Attila írta...

Örülök, hogy rendszeresen olvassátok.
Apu, ne irigykedj:P

Alle írta...

Naná, hogy olvassuk!
Nekem nagyon tetszik ez a blog:)