Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. szeptember 1., hétfő

Az első gipszcserés napom

Ez a rezidenciám, Palazzine. Aki nem látja, annak pedig segítségül Charles meg is mutatja almaevés közben.


Ma lefixáltam a tantárgyaimat. Emelt szinten választottam: matek, fizika, angol nyelv átlagoson: olasz, magyar, közgazdaságtan
Végülis 26 pontom lett matekon a 30ból. Vagy 10en jobbat írtak nálam, szóval nem vagyok túl elégedett, de mondták, hogy egyértelműen az emelt matekban a helyem.
El kellett döntenem, hogy milyen sportokat akarok megnézni, mert ugye 1et majd kell csinálni végig. Persze én kilógok... De idén először van bicózás is. Úgyhogy, ha jó a kezem le kell hoznom az enyém.:P
Délután levettem a gipszet. Aztán elmentem megcsinálni az úszóvizsgát. A jobb kezemet kinttartottam végig, de azért ráhúztam egy szemeteszsákot:) A többieknek nagyon tetszett az "előadás" 10 méter után mondták, hogy "oké, elég, látjuk, hogy tudsz úszni" ,de én azt mondtam, hogy végigúszom, mert élvezem:) Így is lett.
Úszás után elmentem a dokihoz, hogy felrakja a gipszet. (nem az úszás miatt vettem le, hanem mert hetente ki kell cserélnem a kötést. Elég mókás volt, hogy sorra jöttek be a diákok, akik tengeri sünbe léptek. Hát igen: ez volt az első nap, hogy lehetett úszni.
Az egyik srácnak meg megfájdult a háta, úgyhogy a 2 cipősdoboznyi orvosságomból megkínáltam néhánnyal. Remélem nem ölöm meg...

Végezetül, mosolyogjatok, mint Stapho, aki Tajvan mellől jött:

Nincsenek megjegyzések: