Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. szeptember 19., péntek

Velence ismet!

Szabad a gazda?
Az elozo kep Koperrol keszult. Oda mentem volna holnap Christoffal, egy spontan kirandulasra.
De az van, hogy az elsosok masik fele holnap megy Velencebe es megkertem a tanart, hogy ha van hely had mehessek. Maradt eppen egy, amit nekem felre is tett. Ugyhogy holnap megyek megegyszer Velencebe, remelem most szebb idot kapunk.
A masik meg, hogy tegnap volt valami multikulturalis eloadas kereteben egy eloadasa Jan Morris ironak a suliban. Nemtom ismeri-e valaki, de allitolag eleg hires, ugyhogy gondoltam megemlitem. Jokat mondott, de nagyon nehez szavakat hasznalt, ugyhogy nem is eroltettem magam a figyelessel, aludtam. Akit erdekel megnezegetheti: http://en.wikipedia.org/wiki/Jan_Morris
Kedvcsinalonak annyit mondok, hogy 82 eves. Jah, and he is a she...Mrs. Dubtfire-re emlekeztetett, de az elmeje es a humora meg mindig nagyon friss.
Nah, megyek aludni, mert 6:45kor indulunk.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Nem sokat vagy éjjel fenn?M

Kószó Jenő írta...

Ez nagyszerű, hogy újra jársz Velencében. A múltkor már meg akartam jegyezni, de azt gondoltam utólag már mindegy. Lehet, hogy most is az utólag. Végül is hozzád "közel" van. Velencét bejárni kényelmesen vaporettoról lehet. Nekem egyszer volt szerencsém egy járatra felszállni. Sajnos a vége felé már izgultam, mert átvitt egy másik szigetre. Féltem, hogy lemaradok a csapatomtól, mert esetleg ott van a végállomása. Gyalog meg ugye nem lehet visszamenni. Másodszor hogy tetszett Velence ?

Simon Attila írta...

Kedves Mama!
Átlagosan 2 körül szoktam lefeküdni és 7:30 körül kelek. Szombaton később fekszem, de vasárnap örülök, ha ebéd előtt felébredek és utána is tanulok, pihenek.

Kedves Jenő!
Nem hajóztunk, mert drága lett volna nagyon. Biztos jó élmény volt. Kikke l voltál?
A "Másodszor hogy tetszett... " kérdésre a választ megtalálod a következő hozzászólásomban.

Köszi a hozzászólásokat

Kószó Jenő írta...

Tévedés, egyáltalán nem drága. Az olyan mint bárhol másutt a tömegközlekedés a busz, vagy a villamos. A helyiek is azon utaznak. Velencében ezek motoros hajók, menetrend szerint járnak. A Canal Grande-n itt-ott vannak megállók. Ha legközelebb arra jársz kérdezd meg az árakat. Egy két hónap múlva már tudom, hogy olaszul is menni fog.

Simon Attila írta...

Ja, én a gondolára gondoltam. Arra nem gondoltunk, hogy azokba a nagy sárga úszó dobozokba bemenjünk, de ha azt mondod jó, akkor legközelebb kipróbálom.
Köszi a tippet.