Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. szeptember 11., csütörtök

Tanulok...?

Holnap állítólag írunk angol szódogát vagy 3 oldalnyi szóból. Most szótárazgatom ki őket. Olaszból is van leckém. A többit már megcsináltam. Economics házit kb 1-2 órán át csináltam. Mondjuk ez csak az én "hibám", mert ha nagyon akartam volna, akkor 10-20 perc alatt is össze tudtam volna csapni. Annyi volt a feladat, hogy egy pár Magyarország gazdaságával kapcsolatos kérdésre válaszoljak. (GDP,mire megy, miből jön, országindexek stb.
Éppen mosok:P Életemben másodszor. (Az első is itt volt.)
A múltkori barbecue-party képeivel kívánok jóéjszakát:






Ő Mduduzi Szváziföldről. Nagyon vicces figura, alig lehet érteni amit mond, de már egy pár szót tudok a nyelvén. Még azt kell róla tudni, hogy mindig hosszúgatyában és túracipőben van. Neki hűvös van.(csak jelzésképpen mondom, hogy én még nem indultam el sehova papucs és napszemüveg nélkül) Na, szaobonga!

Evés...
Ő Misha Belarusból. Talán őt jelenteném ki legjobb barátomnak. Másodéves. Breakdancel. Meghívtam karácsonyozni, mert nincs pénze hazamenni...

Ő Abita és Misha. Mishát már ismeritek Abita meg egy nagyon vicces/érdekes/idióta Trinidad és Tobagóból, aki mellesleg legalább 5 hangszeren profi módon játszik.
Ők a szomszéd szoba lakói. Másodévesek. Nagyon bírom őket. Baloldalt Elias Yemenből, aki amúgy viszonylag ijesztőnek látszik, de nagyon rendes. Középen Jay Mongóliából. Ő is fizikus ösztöndíjas. Amikor idejött nem beszélt se angolt sem olaszt - most mindkettőt. Jobboldalt pedig Misha. Ez meg én vagyok:
Aki pedig megijedt volna, hogy már csak fiúkkal barátkozom ;) :

3 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Már voltam párszor Velencében. Mennék most is. Azonnal.

Remek a hangulat. Na de mikor van idő tanulni ?

Kószó Jenő írta...

Már voltam párszor Velencében. Mennék most is. Azonnal.

Remek a hangulat. Na de mikor van idő tanulni ?

Feri írta...

Apa vére a gépéhez engedett, hogy én is el tudjam olvasni a fejleményeket. Azért az első mosást megnéztem volna:-) A Mama meg a Papa az egyik hűséges olvasód, ezért ennek megfelelő stílusban írj. A kedvenc képük amikor az ép kezeden állsz. Én a frászt kaptam tőle. Bízom benne, hogy az ellenőrzésekkel és figyelmeztetésekkel nekik sikerül rászoktatni a rendrakásra. Csak hogy láss bezzeg-et a Dorka blogjában a szobájának a képét érdemes megnézned. Ha kicsit komolyabb hangulatba sikerül kerülnöd, olvasd el Réka blogjában amit szeptember 11-re írt, az emlékezés kapcsán nagyon jól visszaadja az UWC "megismerni és elfogadni a másikat" törekvését a saját tapasztalata alapján. No puszika, vigyázz magadra Anyu