Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. szeptember 25., csütörtök

Princeton, Trento

És akkor belépett egy elsőéves a terembe...és a másodévesek levegő után kapkodtak. Majd az 1 bolond 100at csinál szabályai alapján több elsőéves is jött. És tényleg:
Amikor meghallottam pár hete, hogy ebbe az iskolába a világ legjobb egyetemeiről járnak emberek toborzó előadásokat tartani megkérdeztem, hogy mehetnek-e elsőévesek? Mondták, hogy elvileg mehetnek, de sosem szoktak, mert jövőre valószínűleg jönnek újra. De bizony engem érdekelt, úgyhogy kiderítettem, hogy ma lesz 4 egyetem előadása (Wesleyan University, College of Idaho, Earlham College, jajj és mi is volt a 4.? valami Princeton...). Mikor mondtam 1-2 másik elsőévesnek, hogy megyek ők is csatlakoztak hozzám. Meglepetésemre a Princeton prezentációja volt a leggyengébb, mint később kiderült, nem csak szerintem. Meglepő volt hallgatni, ahogy repkednek a 10-100 ezer dollárok az amerikai egyetemeken...
Nah, de most ugrik a majom a vízbe:
Holnap megyek Trentoba Mishával meglátogatni az anyját, aki most vmi önkéntesmunkát végez ott. Suli után megyünk, vasárnap jövünk. Szállás megoldott, csak a vonatot kell fizetni (ami amúgy nagyon drága). Érdekes módon nincs diákkedvezmény.
Ezzel a vonattal megyek (Apunak).

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Örülök hogy ilyen érdeklödő vagy.
Anyuék megérkeztek Prágába.
Gondolom hétfőig nem írsz semmit.
Vigyázz magadra!