Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. szeptember 18., csütörtök

русский

Hétfőn részt vettem életem első Orosz óráján. Az egyik tanár jól beszéli és órákat kezd adni. Az megy aki akar. Én úgy döntöttem, hogy elmegyek, miért ne? úgysincs hasznosabb dolgom. Hát elég komoly, nem fogom egyhamar megtanulni a nyelvet, de talán 1-2 szót, betűt...Főleg másodévesek voltak az órán. Összesen kb 15en voltunk és a teljes magyar különítmény képviseltette magát. (A plusz poén, hogy mind3an egymástól függetlenül-elkéstünk) Elmondhatom, hogy jól éreztem magam, úgyhogy ha tehetem fogok járni rendszeresen. Hétfőnként van 6-7 óráig (este).
Kedden este 8kor breaktánc tanfolyamot indított Misha. Természetesen részt vettem. Egész jól is ment az állós rész, de aztán valamiért elkezdett a drót a kezemben fájdalmat okozni, úgyhogy megpihentem. Azóta is fáj néha, de nyugi Mama, előfordult már többször ilyen és mindig megjavult.
Szerdán (tegnap) részt vettem az első gitárórámon is. Hát az annyi volt, hogy a tanár (egy másodéves) adott egy papírt, amire pár alap dallam le volt írva. Mondta hogy ezt gyakoroljuk, megmutatta aztán heló.
Eldöntöttem, hogy tetszenek az Economics (közgazdaságtan) órák és inkább felveszem emelt szintre. A másik meg, hogy a Filozófiát már rég óta fontolgatom, mint 7. tantárgy. Holnap fel fogom venni és így a nagyon könnyű, szellős, ráérős órarendemből csinálok egy sűrűt. Lehet kommentelni, hogy ki szerint mennyire vagyok hülye! Persze ha nem oké a dolog, akkor leadhatom a tárgyat.
A másik amin töröm a fejem, hogy mi érhet többet az IB diplomámban, ha az angol vagy ha az economics van emelt szinten? Illetve ha az olasz nyelv vagy ha a filozófia van benne? Tényleg jó lenne 1-2 tanács, mert én csak tippelek. Ha EVIME-sek olvasság a blogom, légyszi most jelezzenek.
Ő meg Réka:(ezt azért, mert árulkodtál:P)

Nincsenek megjegyzések: