Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. szeptember 3., szerda

Holnap kezdünk.

Holnap kezdődik az iskola. Ma megkaptunk az órarendünket. 8 napra kaptuk. Mármint...8 különböző napirend van és előre megmondják, hogy melyik nap jön. Hétvégén nincs tanítás. 4szer van 5 órám, 2szer 4 órám és 2szer 3 órám. Utoljára 3. osztályban volt ilyen laza órarendem. Persze a délutánunk korlátolt. Ma kellett kiválasztani, hogy milyen Social Servicet akarunk csinálni. Én az "általános iskolás vagy játszótéren lévő gyerekek szórakoztatásá"t választottam.Ki gondolta volna?:)
Tartottak előadásokat az utazásokról. Minden hónapban utazunk közösen egy hétvégére valamelyik olasz városba. És felszólítottak arra, hogy szervezzünk kirándulásokat magunknak, kis csoportokban. Csak elmondjuk mi a terv és mehetünk:P Ránézésre az öreg egy tipikus vaskalapos tanárnak tűnt. Hát ők nem mondanak ilyet. Jah és a poén: A közös kirándulások 5 euróba kerülnek...de kapunk 10 euró kajapénzt:P
Azt mondják, hogy a legrosszabb olasztanárt kaptam. Vele kezdek holnap 8kor. Remélem tévednek, de még úgyis lesz egy olaszteszt 1 hónap múlva.
Szombaton lesz egy jelmezes party. Mindenkinek meg van mondva, hogy minek öltözzön. Én Spongyabob leszek, mert nagyon tetszett nekik a pólóm.
Jó hogy rajtam van a gipsz, mert olyan tanárok is a nevemen szólítanak, akiket még nem is láttam...
Jóéjt

Nincsenek megjegyzések: