Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. szeptember 24., szerda

Asian week

Iskolám egyik multikultúrális fénypontja, hogy minden évben van 1-1 hét, amikor a világ egyik részét ismertetik meg az onnan érkezők a többiekkel. Ez a ciklus két évente ismétlődik és ügyelnek rá, hogy mindenkinek jusson egy hét. Egyszerűbben szólva: a 2 év alatt mindenkinek lesz lehetősége osztani a saját kultúráját.
Ez a hét az "Asian week", ami annyit jelent, hogy minden napra készülnek a kelet-ázsiak (közel-kelet nem) valamilyen előadással, programmal a többieknek.
Hétfő este "Fashion show"- val leptek meg bennünket. Fantasztikus volt. Tömör, változatos és szép. Kb 20 perc alatt lezavarták a dolgot -ezalatt végig őszinte tapsvihar tombolt- ezt 1 órás fényképezés követte.:)






Másnap az volt a feladat, hogy próbáljunk meg az iskolában úgy viselkedni, mint az ázsiaiak általában. Tehát, legyünk csöndesek, okosak, kifinomultak, udvariasak, tisztelettudóak blabla, de ami a legfontosabb viseljünk egyenruhát. Ami azt jelenti, hogy akinek volt otthon az vegye fel, akinek nincs az nézzen ki elegánsan. Én úgy éreztem itt az ideje bevetni a magyar népviseletemet (KÖSZÖNÖM KATI NÉNI!), mert kitudja meddig lehet még nálam. Évnyitó nem volt, úgyhogy még nem látta senki.
Egyből rám is mozdult egy kínai diáklány:
A mai program pedig az esti "Asian feast" volt (Ázsiai lakoma), amiről egy videót is készítettem:


Ezen kívül történt még ma, hogy megbeszéltük az emelt emelt (nem kötelező) matekórák idejét, ami kedd és csütörtök 18:30-19:30 lett végülis.
És a fizika óra sem volt olyan tragédia, végre mutatott valami újat a tanár (vagy legalábbis már nem emlékeztem rá), mégpedig az Acp=v^2/r bizonyítását, levezetését.
Megkaptam az első olasz dogám eredményét is, ami 35/40 pontos lett, és rá volt írva, hogy "bene" (jó), tehát nem panaszkodom.

Illetve a blog bővült egy új adminnal -az Édesapukám személyében- és ennek köszönhetően egy látogató-számlálóval is.

2 megjegyzés:

Feri írta...

Jók a képek, különösen tetszik a kék kimonó alól előkandikáló edzőcsuka :)
Azért vigyázz a szőrös lábú kínai lányokkal, inkább maradj az eddig megszokott stílusnál ;)

Feri írta...

48 óra alatt 31 látogató azért szép! Még akkor is, ha abból a tesztelés miatt le kell vonni 6-8 találatot ;)