Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. szeptember 7., vasárnap

Előadás után

Hát igen, tegnap nem volt időm írni.
Elmentünk Triesztbe 100an egy busszal. Jó volt, bár én nem szeretem, ha túl sokan vagyunk, mert akkor nem lehet haladni. Jobb szeretek pár emberrel menni és nem folyton megállni. Vagy legalábbis nem azért, hogy megvárjam a többit. Jó sétálgatni Trieszt szűkös utcáiban, nézegetni a kb. 3 generációs épületeket.(Hamidullah from Afganistan, Wallace from Kenya)

Aztán hazafele az egyik olasz másodéves - Francesco gyakorlatilag meghívott magához Cataniába, mert mondtam neki, hogy voltam már Szicíliába, de nem emléxem, hogy melyik is volt pontosan Catania. Hogy mennyire gondolta komolyan, de képes vagyok számonkérni rajta:) Persze én is hívtam Bp.-re.
Amikor végeztem a vacsival rohantam a jelmezemet csinálni. Estére a másodévesek előadásokkal készültek az elsősöknek, akiknek "csak" annyi volt a feladatuk, hogy egy megadott tengeri élőlénynek öltözzenek. Ez nem is volt olyan egyszerű, mert olyanok voltak, mint pisztránk, kagyló, tengeri moszat, rája stb.. Én Spongyabob lettem - nem véletlenül. Íme:Utána a Palában lett volna a buli. Pontosabban tartott is egy olyan fél óráig, csak aztán a szomszédok beszóltak. Nem is bántam, mert a fekák csinálták a zenét és én majd megőrültem a vontatott rapptől. Úgyhogy átmentünk Mickey bárjába...
(Meg ugye ettünk is)

Ez pedig egy rövidke - spontán videó, amit a csütörtök este tömeg ihletett meg Palában: