Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. május 30., vasárnap

Paprikáskrumpli

A host anyukám azt mondta, hogy ők vendégül látnak elgem nagyon szívesen, ameddig csak akarok maradni, viszont én meg cserébe főzzek valami magyarosat. Már ez is egy kihívás lenne számomra, de hogy még viccesebb legyen a dolog 2en vegetáriánusok a családban, úgyhogy ezt is figyelembe kellett vennem.
Szerencsére interneten találtam (jobbanmondva Apu talált) egy vegás paprikáskrumpli receptet, amit megpróbáltam megcsinálni. Annak ellenére, hogy túl sok Erős Pistát raktam bele (azt mondták ők erősen szeretik) nagyon jó lett. Mindenkinek tetszett. Még nekem is, pedig nem volt benne hús. Csináltunk mellé szójafasírtot és azzal sem rossz.
Tessék, egyétek.:P

1 megjegyzés:

Feri írta...

Egész jól néz ki, csak a kolbász hiányzik belőle, meg a füst zamata :D
Itthon tökéletesíteni fogjuk!