Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. május 23., vasárnap

Az IB graduate dolgozni fog

Megkaptam a munkát!:) Ami azt jelenti, hogy csak június 5. és 8. között fogok valamikor hazamenni.:( Akkor is lehet, hogy csak egy hétre, mert visszajönnék dolgozni. Persze annak az esélye mindig megvan, hogy kirúgnak és akkor már megyek is haza.
Pénteken megírtuk az olaszt. Utána (17:30) mindenki ordibált, örjöngött, nagyon boldogok voltunk. Én rohangáltam eszetlenül, jó érzés volt. Aztán lementünk kb 40en portoba hogy ruhában vagy anélkül a vízben hűtsük le magunkat. Elég hideg volt a víz, de jól esett. Idén még nem csobbantam.
Majd 19:30kor elmentünk oszmiccába (borozni). Megdöntöttük a múltkori rekordot is: kb 120an voltunk...
Másnap (szombat) 9kor ébredtem és egyből az jutott eszembe, hogy elfelejtettem dolgozni menni, de még csak a főnököt felhívni is. Fel is hívtam gyorsan és azt mondta, hogy nem baj, menjek amikor tudok. Szal dél körül már ott is voltam. Megszereltünk egy hajó szivannyúját, aztán egy automata kormányzásvezérlőt kalibráltunk, majd tisztogattunk egy motorcsónakot, vízre tettük és ki is próbáltuk.:) Működött rendesen.:) Ezután megmutatta hogy mi az amit nekem dolgoznom kéne és megállapodtunk az időben és az anyagiakban. El sem mondom mert csak irigyek lennétek rám.:D Lényeg az, hogy nagyon kielégítő és kb 1 havi munkával 2-3 havi Edinburghot meg tudnék fizetni. Ezen kívül érdekes is a munka és az egész egy nagy tapasztalatszerzés lenne. Ráadásul lehet, hogy egy vitorlásban laknék a campingben, szal a napi 8-9 óra munka mellé egy kis szórakozás is beleférne.:)
Szal izgatott vagyok na.:) Tegnap volt még Headmaster's barbeque ami a másodévesek fogadása volt, majd az utolsó Mickey's party ami sztem elég laposra sikeredett (nem csoda hisz pénteken elég sokan elfáradtak). Kedden zárunk.
Ma meg pangás van, mindenki pakol, búcsúleveleket ír stb. Én átaludtam az ebédet, úgyhogy már kezdek nagyon éhes lenni. Hát ennyi.



Nincsenek megjegyzések: