Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. május 30., vasárnap

quarto giorno

A tegnapi meló igen kemény volt.
Carteggiare-olnom kellett egy vitorlás alját egész nap. A szó nagyon szaki, még néhány olasz sem ismeri. Gyakorlatilag simítást vagy smirglizést jelenthet (sand down, smooth over). Szal, volt ez a vitorlás kiemelve a vízből, szárazon állva az állványon. És az alját újra akarják festeni, de ehhez először valakinek le kell szednie róla a régi festéket. Ezt csak úgy lehet, hogy egy kb 5 kilós flexet (sarokcsiszolót) 8 órán át hozzányomják erősen a felülethez. Fel is ért egy-két fekvőtámasszal, de érdekes módon ma mégsincs izomlázam.
Az 1harmadát már valaki más megcsinálta, nekem sikerült kb ugyanennyit megcsinálnom. Vajon ki fogja befejezni?:)
Before:
After:
Costs of production: egy Törperős:)

Hazafelé meg találtam egy madárlest. Hát nem random?:)

1 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Tiszta Avatar vagy.