Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. május 12., szerda

Holnap magyar

Már ki is olvastam Az éhes várost, kevesebb mint 24 óra alatt. Egész érdekes volt. És áldom a Dorka kis humán beállítottságát, hogy ilyen jól kiválasztotta nekünk a Rokonokat és ezt az összehasonlító esszéhez, mert valóban nagyon hasonlóak, mondhatni, kis különbségekket ugyanaz. Aztán hogy ezt Ő hogy tudta egy évvel ezelőtt, amikor még egyiket sem olvasta el az legyen az ő kis titka. Gondolom amolyan női megérzés lehetett.
De azért nem volt könnyű ilyen gyorsan elolvasni 320 oldalt. Ki is hullott a hajam tőle...:)


2 megjegyzés:

Feri írta...

Tojásfej :DDD

Dorka írta...

köszi :)

amúgy point of clarification: a Rokonokat láttam jó pár éve filmen, egy kis netes kutatás után meg segít a megfelelő pár kiválasztásában! :)