Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. május 6., csütörtök

Maths P1,2

Túl vagyok 2 matekvizsgán. A felkészülésem végén még az is megfordult a fejemben, hogy esetleg 7est kapjak, de aztán a paper 1 tól kaptam egy jó nagy pofont, hogy mégsem. A mai, paper 2 talán jobban sikerült. Remélem meg lesz a 6os, ami kell. Az uccsó matek (paper 3) majd csak 2 7 múlva lesz. Furcsa, mert mind2 vizsga előtt úgy éreztem, hogy én kész vagyok és tudom, amit lehet. De az zavar, hogy az sem elég. Szóval nehéz. Mégsem csak a sebességről szól, hanem gyorsan meg kell csinálni a begyakorolt példákat, aztán rájönni a nehezekre. Mellesleg a 2 típus össze van keveredve és néha nehéz egymástól megkülönböztetni őket.
Most megyek fizikázni.
Sok sikert az otthoniaknak is!

6 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Tudom, nagy a tét. De ki állná meg a helyét, ha nem Te ? Hadd biztassalak egy kicsit én is.

Kószó Jenő írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

A matekra nem lehetett rendesen felkészülni, mert én is hiába tudtam mindent, de tényleg három hétig csak matekot tanultam és alig birtam pár feladatot megcsinálni a vizsgán :( Engem az zavar igazán hogy egyáltalán nem a felkészülésen. És azért az improper integral szerintem nincs is a syllabusban benne :( De szerintem a astrophysics and relativity nem volt nehéz csak az elméletet kellett tudni.

Attila Simon írta...

Én éppen ellenkezőleg gondolom és azt bánom, hogy csak a könyvből tanultam fizikát p3-re és nem past papereket csináltam.
Amúgy ki vagy?:)

Unknown írta...

Amugy Szandi vagyok :P Én is egy IB student vagyok (és a matek tanárom irta a fizika könyvemet) és én abbol tanultam és szerintem simán ment habááár ugye én TZ1-et irtam mert tavaly botrány volt itt:D. Matekbol Paper 3-re mien optiont választottatok?

Attila Simon írta...

Nahát, és hova jársz? Csak nem a Karinthyba? Matekból a Groups, Sets and Relationst csináljuk. Fizikából meg a Relativity és az Astrophysics voltak a szerencsés kiválasztottak.
Miféle botrány volt tavaly? Írj emailt: bokorgyuri@freemail.hu