Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. május 27., csütörtök

Munka

Ma már a második munkanapomon is túl vagyok.
Hogy mit csináltam eddig? Vitorlást raktam össze, ami a festés miatt szét volt szedve, festéket kapartam le hajóaljról, de időm megnagyobb részét (másfél napot) a Falice

nevű vitorlás pucolásával töltöttem: locsolás, törlés, szárítás, 1 réteg ápoló, 2, 3, törölget stb. Ezzel eddig azt értük el, hogy csillog a hajó mint egy gyémánt. Ma viszont kb 7 órán át smirgliztük a hajó fa berakását, hogy előhozzuk a színét.
Hogy miért beszélek többesszámban? Mert úgy tűnik a fönök, a német Reinhart azt akarja, hogy én az üzbég Salamonnal dolgozzak együtt. Ennek én örülök is, mert a bácsi nem nagyon baszogat hisz neki is Reinhart fizet. Persze dolgozok megállás nélkül nem arról van szó, hogy lazsálnék. Csak arról, hogy nem csinálom tökéletesen, vagy néha kifejezetten rosszul csinálom.
Sokat vagyunk napon, ezért már most leégtem jól. Vettem egy sapkát is.
És eldöntöttem, hogy viszem magammal a fényképezőmet minden nap s így megpróbálom velük életbentartani a blogot.
A munkahelyem (habár ezen a képen elég üresnek látszik a kikötő):
:)

Nincsenek megjegyzések: