Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. május 19., szerda

Economics

Ma megírtam szerintem életem eddigi legjobb Economics vizsgáját. Illetve mind a 2-t (paper 1,2). Épp jól időzítettem. Ha a holnapi is így sikerül, akkor meg kéne lennie a 6osnak.
Matek paper 3 is holnap lesz, annak is elvileg mennie kéne.
Egyre többen vannak készen. De csak olaszok, hisz az olasz B vizsga csak holnapután lesz. Mirko volt az első, ő már 14-én ellazult mulathatott oszmiccában, míg mi csak görcsösen ittunk.
Most is a könyvtárban vagyok bezárva, mint tegnap meg már egy párszor. A vészkijáraton ki tudok menni, ha baj van, pl aludnom kell.:)
Jajj, de közeleg a vég, az előbb megkönnyeztem azt a számot hallgatván, amit Charles akar kósurban énekelni a closing ceremonyn. Nagyon el fog törni a mécses...

Nincsenek megjegyzések: