Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. június 2., szerda

5,6

Tegnap azt hittem ki leszek rúgva.
Tegnap megint a kék festéket smirgliztem le a hajójáról és nem 12:00kor mentem el ebédelni, mitn az a nagykönyvben meg van írva, hanem 10-15 perccel utána. Ennek megfelően 12:50kor értem vissza és habár egészen addig nem is találkoztam még aznap a főnökkel, de most ott volt, amikor visszaértem ránézett az órámra és mondta.
-Tőlem tarthatsz 1 órás szüneteket, de akkor tovább is dolgozol
-Csak fél órára mentem el, de természetesen dolgozok tovább is, ha szeretné - válaszoltam
Aztán még vmit hümmögött. Rossz kedve volt gondolom.
Aztán később a tapadókorongja nem működött az óriásflexnek. A smirgli nem tapadt hozzá és felhívtam, hogy ez normális probléma-e? Ő meg mondta, hogy nem, pakoljak össze és menjek oda hozzá.
Azt hittem h most fog kirúgni de aztán csak kicsit szivatott. Eleve nem beszél sem olaszul sem angolul rendesen és mond 1-2 szót amitől azt várja, hogy majd én kitalálom, hogy ő mit akar. De azért általában sikerül valamennyire megértenem, úgyhogy ott még kicsit segédkeztem. Kicsit mosogattam a hajót, amin dolgozott, mert sztem direkt meg is váratott.
Végül nem rúgott ki, csak kicsit kritizálta a munkámat. Azt mondta, hogy holnap (ma) ne menjek dolgozni, mert olasz ünnepnap van. Viszont utána 3 napot 1ütt dolgozok vele egy öreg fa halászhajón, amit megpróbálunk majd felújítani. Szombaton pedig dönt, hogy akar-e még velem 1ütt dolgozni, vagy sem. Szal sztem a szombat esti vonattal hazam1ek, ami azt jelenti, hogy vasárnap reggel otthon is vagyok. És azt meg kb ő eldönti, hogy visszam1ek-e egy hét múlva v sem.
Mondtam neki, hogy ez így korrekt gondolat és kifizetett.:) Megérte várni.:D

Nincsenek megjegyzések: