Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. június 12., szombat

Itthon...maradok

Remélem feltűnt, hogy egy hete nem írtam...
Ez bizony azért van, mert itthon vagyok!:) Drága Dávid értem jött vasárnap a keletibe, s annak ellenére, hogy 3/4ed órát késett a vonat hazavitt. Még aznap megünnepeltük szűk baráti körben a hazajövetelemet.
Kedden Apu 50 éves lett. Boldog szülinapot!:) Az egész napot vele töltöttük Anyuval. Tőlem kapott egy saját geoládát a szülőházához, Anyutól egy tököli vitorlásrepülést, bratyesztól meg egy 18 éves whiskeyt. Vajon melyik ajándék volt a legjobb?:)
Csütörtökön megcsináltam az olasz nyelvvizsgát. Hogy sikerült-e, majd meglátjuk. A szóbelin azt mondta a vizsgáztató, hogy nekem felsőfokúra kellett volna mennem, de persze azt tudtam eddig is, hogy többet használtam a nyelvet, mint amennyit tanultam, szal a beszéd az erősségem. Aztán voltam az idei utolsó ifin, amin ismét bebizonyították nekem, hogy nélkülem is össze tudják rakni a tábort, de szerencsére azért én is kontributálni tudtam néhány ötlettel.:)
Ma pedig péntek volt s voltam ballagáson s találkoztam egy csomó haverral. Mindnek elújságoltam, hogy én bizony hétfőn megyek vissza dolgozni Olaszországba, aztán jött a pofáraesés.
Felhívott a főnök, hogy nem kíván többé foglalkoztatni. Először nem nagyon értettem az okát, hiszen a 99es Ikarusz buszon utazni igen nagy zajjal jár, de aztán nagyjából felfogtam, hogy ma valami új munkást próbált ki, aki egy súlyos hibát vétett, amit majd neki kell kijavítania. Erre annyira bepöccent, hogy egy kisebb idegösszeroppanást kapott és elhatározta, hogy orvosa tanácsára inkább kicsit szünetelteti a munkát. Minden munkását átadta valaki másnak, vagy pedig szabadságra küldte őket és ő maga is kivesz pár hát/hónap szünetet. Ezért aztán engem sem tud mivel megbízni. Állítólag ezek a munkakörülmények súlyosan veszélyeztetik az egészségét, ezért jobb to take a break.
Én persze teljesen együtt érzek vele, meg tény, hogy egy kicsit zizi a tag, de azért sajnálom, hogy nem mehetek vissza dolgozni.
Most hirtelen három heti programot kell csinálnom magamnak, mert ha nem, akkor még a végén én is idegroncs leszek.

2 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

SPORTNAP ?????????????

Feri írta...

Szerintem alakul ;)