Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. július 7., szerda

"Bilingual Diploma awarded":)

Jó hírrel szolgálhatok! A blognak nincs vége, csak a nevét kell majd átjavítani Attilainedinburghra.:) Ugyanis tegnap kaptam meg 12:15 GMT-kor az érettségi eredményeimet és azok alapján meeteltem a conditiont, amit kértek tőlem, tehát elvileg fel kell h v1enek.
Bemásolom az eredményeimet, hogy lássátok miért küzdöttem 2 évig:
Subject Grade
2010 MAY HUNGARIAN A1 self taught SL 7
2010 MAY ENGLISH B HL 6
2010 MAY ITALIAN B SL 5
2010 MAY ECONOMICS HL in ENGLISH 6
2010 MAY PHYSICS EE in ENGLISH D
2010 MAY PHYSICS HL in ENGLISH 6
2010 MAY MATHEMATICS HL in ENGLISH 6
2010 MAY THEORY KNOWL. TK in ENGLISH D
Additional/Extra subjects
None
EE/TOK points: 0
Total points: 36
Results: Bilingual Diploma awarded

2 dolgon lepődtem meg nagyon: Egyik az az, hogy 7-est kaptam magyarból, a másik meg, hogy D-t kaptam mind TOK-ra mind az EE-mre, ezért nem kaptam extra pontot. De mivel az össz pontszámom így is pont 36, amit kértek, és mivel matekből és fizikából valamint még1 (2) HL tantárgyból 6ost kaptam és az Diplomát is megkaptam, ezért meeteltem a conditiont és csak ez számít jelenleg.
Most várok az egyetemtől egy hivatalos megerősítő levelet, hogy tényleg felvettek-e.
Köszönöm, hogy hittetek bennem, hogy meg tudom csinálni! Én magam azt sejtettem, hogy nagyon közel leszek a határhoz, csak azt nem tudtam mennyire.
Folyt. köv... :)

ui: Jah, és gratulálok Dorkának az ő Oxfordra és Cambridgere menő diákokat megszégyenítő eredményéért!:)

4 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Gratulálok a nagyszerű eredményhez. Legyél rá nagyon - nagyon büszke. Már pénteken olvastam, csak nem tudtam rá reagálni.

Biztos vagyok benne, hogy a szüleid is nagyon büszkék rád.

Én meg meg most kezdek szembesülni azzal, hogy a lányom is félévre elmegy másik országba tanulni. Hiányozni fog.

Feri írta...

Persze hogy büszkék vagyunk a büdös kölökre :D
Túl fogod élni a fél évet, a lányod érdekében történik.

Kószó Jenő írta...

Köszönöm a biztató szavakat.

bdgkvt írta...

Gratulálok, szép eredmény - és megdolgoztál érte! Sok sikert a felsőoktatásban is!

Bondor Erika