Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. július 31., szombat

Lett tábor

Holnap véget ér a lettországi tábor. Utána megyek majd Minszkbe.
Ma éppen szemetet szedtünk a tengerparton, de voltunk már matrózmúzeumban, halkonzervgyárban, halásztelepen, jah és tegnap olyan 25 kilómétert kenuztunk.:)
Szóval tábor elég jó. :) 22 középiskolás résztvevője van, 7 önkéntes szervező (mint én) és 3 tanár. Jó a hangulat és jók a programok. Csupán 2 dolog zavar(t):
-A nyakam megint bedurrant (habár most már egész jó)
-Hiányzik a Gábor-tábor (volt általános iskolám tábira), ahol még otthon voltam júli 11-20.
De eldöntöttem, hogy már most elkezdem összeírni azokat a dolgokat, amiket a jövői táborban újdonságként használhatnánk.
Az egyik résztvevő srácnak a mobilnetjéről írtam, úgyhogy megint nem tok képeket töltögetni.

Nincsenek megjegyzések: