Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. augusztus 7., szombat

Minszk

Minszkben vagyok hétfő reggel óta. Most péntek este van. Holnap reggel megyünk Mishával Brestbe, ami egy, a lengyel határhoz közel eső város(ka). Ott leszünk egy napot, valami családi nagymamánál és vasárnap reggel indulok Varsóba. Onnan este 9kor indul a vonat Budapestre, ahova reggel 8:30kor érkezem a Keletibe.
Misha családja nagyon rendes. Jól érezzük magunkat.
Ma megpróbáltunk két shaket kérni egy McDonald'sban és nem igazán sikerült... Azt állította az eladó, hogy itt senki nem beszél angolul. Mindezt úgy, hogy kb 10 munkatársa ott állt körülötte. Szóval vicces volt amcsi turistának kiadni magunkat, főleg azért mert Misha az utóbbi 5 napban vmilyen USA pólót hord.
Szóval ennyire nem beszélnek itt angolul. Magunkon kívül az utcán senkit nem hallottam még más nyelven beszélni, mint (fehér)orosz. Najó, arabot hallottam, de ők bevándorlók voltak gondolom.
Egyébként a rendőrség elég sok helyen ott van. Nagy a tisztaság. Van sok Lada meg Volga.



1 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

A kép a gyerekkel és a madarakkal az nagyon tetszik. Jó kirándulást.