Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. június 5., szombat

Éjjel indulok!:)

Tegnap 11 órát dolgoztunk együtt a kedves osztrák bácsival a hajóján. És ez most frankón dolgozás volt. Na szerencsére nem olyan nehéz, csak hosszan tartó és ezért fárasztó. Újrafestettük az oldalát a hajójának. De ugye ahhoz le kell csiszolni a régi festéket, le kell takarítani, meg kell szárítani, le kell ragasztgatni ott, ahol nem akarjuk lefesteni, le kell festeni és le kell venni a ragacsokat. Izgi mi?:)
És mivel ma reggel 10re várta a vevőket, ezért már 6:45kor értem jött hajnalban, hogy lefessük a fa ívet a hajó két oldalán. Be is fejeztük még épphogy időben. Ekkor jött a főnök és mondta, hogy ma ő sem dolgozik, úgyhogy én is csak fél napot vagyok, szal itt a lové, menjek haza, aztán majd jöjjek vissza 14-én hétfőn. Szal akar engem, de rendesen.:)
Aztán a bácsi hazavitt 1 körül és megkaptam életem első "borravalóját", mint hajófestő, 30 eurot.:)
Még mindig kell várnom 8 órát mire elindul a vonatom. Addig nemtom mit csinálok, de majd megoldom vhogy. Már nagyon várom, hogy otthon l1ek. Csomó dolgot kell csinálnom és még többet akarok csinálni. Szinte biztos vok benne, hogy semmi kedvem nem lesz visszajönni dolgozni, de előre szólok (Apu!), hogy ne is próbáljatok meg lebeszélni, mert kár lenne veszni hagyni a lehetőséget (főleg Edinburgh miatt).

Találtam egy hajót amire ez van írva: "boristene"
Kilátás Marinára az Odysseus hajóról. (A "kedves osztrák bácsi" hajójáról.)
Ez meg a Bahia Feliz, amit még a hét elején egy egész napon át keféltem. (Nem volt olyan élvezetes, mint amilyennek hangzik.)

Nincsenek megjegyzések: