Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. november 29., szombat

Party by me

Már régóta szerettem volna egy bulit rendezni, mert elegem volt abból a fekazenéből, amit mindig játszanak és én (és sokan mások) nem szeretek(/tünk). Habár nincs itt a keverőm, a laptomon csak 1 hangkimenet van és nincs rajta DJ program, legalább felmérem a zene népszerűségét.
Tegnap ki is ragasztottam a suliban 6 plakátot:Elég sok minden ellenem dolgozott:
Ott kezdődik, hogy már hetek óta meg akartam szervezni, de valaki mindig lefoglalta előre a helyet. Aztán tegnap 21:00ra szerveztek egy EE show főpróbát, amin az összes elsőévesnek meg kell jelennie. Na de a java csak most jön:
Ahhoz, hogy a partyt megszervezzem az alábbiakat kell teljesíteni:
Meg kell szerezni a kulcsát a Social Centernek, ahol a party lesz, a School basementnek, ahol a hangcuccokat tartják, és kell szerezni egy van drivert, aki a cuccokat átviszi az egyikből a másikba. Ez nem is tűnik olyan nehéz feladatnak. Az igazgatónál (Peter) kezdtem:
Beszéljek Evával. Eva: Kérd el a kulcsot a Joy-Anntől
Joy Ann: Harisnál van.
Haris: Nicolasnál van
Nicolas: Villénél van
Ville: A harmadévesem elvitte magával Szlovéniába
Peter: Akkor kérd el Demetriotól a pótkulcsot.
Megvan.
A van driver dolog viszonylag könnyen ment, mert én is az vagyok. Csakhogy eddig még senki nem mondta el, hogy mi az eljárása a dolognak. Nekem kellett kifaggatnom mindent a diritől. Tehát minden van drivernek van egy kulcsa egy dobozhoz, ami az autók mellett van és ahol a kulcsokat tartják az összeshez. Azért megint a Demetrióhoz kellett menni.
A school basement kulcsát, pedig senki nem tudta, hogy hol van, mert mindenki másra mutogatott. Végülis kiderült, hogy nincs is zárva, csak rúgásra nyílik, mert szorul.
Emellett egész nap szakadt az eső és süvített a szél, szóval nem sok kedve volt az embereknek elhagyni szobájukat.
Azért olyan 22:30 és 23:00 között elkezdtek gyűlni az emberek és bár elég kevesen voltak, aki ott volt az többnyire nem ment el. Számokat játszottam éjfélig. Úgy tűnt, hogy élvezik a táncot, de elég sokan ültek. Utána beraktam egy mixet amit tutinak gondoltam. Az első 10 percet imádták, de utána elkezdtek kopni. Elkeseredésemben elkezdtem populárisabb zenéket játszani. Ezzel még 10-20 percre ott tudtam őket tartani, de amikor a Moscow never sleeps című számot beraktam (azt itt mindenki szereti) 00:30kor, akkor feltűnt, hogy csak az egykori Szovjetunió tagállamainak állampolgárai maradtak táncolni. Egész konkrétan 3 belarus, 1 ukrán és 1 félorosz, nameg 2 magyar. Ekkor úgy döntöttem, namind1, akkor hallgassunk goát és folytassuk a partyt. 1ig táncoltunk, mert az a curfew time. Utána levettük a fényeket és a hangerőt és csak dumáltunk.
Összességében megállapíthatom, hogy elég bátor húzás volt egy ilyen buli. Volt kb 10 ember akinek nagyon tetszett. A többinek úgyahogy, volt aki könyörgött az rnb-ért, de nagyonsokan el sem jöttek. Azt hiszem az a baj, hogy nem ismerték a számokat. Mindenki jobban szeret olyan zanét hallgatni, amit ismer.
Mivel ma senki nem tervezett semmit és a hangcuccok ottvannak még, ezért úgy döntöttem megismétlem. Különben is, ma van Pamela from Kamerun 17. szülinapja (szemtelenül fiatal), amit meg kell ünnepelni.
Megyek is enni, hogy készlegyek 10re.

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Nem kívánsz Te túl sokat ismeretlenektől?
MAmi

Attila Simon írta...

Nem èrtem, hogy ez hogy jon a tèmàhoz, meg hogy mièrt kèrdezed.
Amugy itt senki nem ismeretlen ès csak egy bulit akartam nekik csinàlni.

Kószó Jenő írta...

Teccik a plakát, csak nekem egy kicsit messze van a buli.

Alle írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Alle írta...

Úgy gondolom, igazad van abban, hogy az emberek azt szeretik hallgatni, amit ismernek. Na meg fontos az is, hogy sokan jöjjenek el!
Szerintem próbálkozz tovább nyugodtan, ha azt látják, hogy ti jól szórakoztok akkor egyre több érdeklődő lesz. (Remélem...)
A zenével kapcsolatban, bár biztos csináltál "közvéleménykutatást", hogy milyen számokat szeretnek. Esetleg hozzanak CDt, vagy küldjenek Neked számokat és akkor mindenki kap kedvenc zenét.
Aztán majd azt játszod le amelyik tetszik! Sok sikert hozzá!

Attila Simon írta...

Koszi a tanàcsokat Alle, bàr ennek a bulinak pont az volt a lènyege, hogy vègre ne olyan zenèt jàtsszunk amilyet folyton nyomatnak (rnb), hanem az elektronikus zenèt kedvelo kisebbsègnek is legyen egy bulija. Talàn a kettot vegyitve kène. Mindenesetre pàran jol elvoltunk, ugyhogy legkozelebb is fogok ilyet. Jah, ès az èn befolyàsomra, vagy sem, de most pèntekre Reggie ès SKA partyt rendeznek, ami megintcsak egy uj vonal ès azokat vàrjàk, akik egyàltalàn el sem szoktak jonni a bulikra. Bàr èn szeretem azt a zenèt, nem nagyon èrzem àt hogy lehetne arra tàncolni ugy hogy èlvezzem is.