Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. november 25., kedd

EVIME-előadások

Mint mondtam december 13. és január 10. között otthon leszek. Ezalatt megpróbálok egy pár iskolába eljutni és prezentálni a UWC-t, az EVIMÉ-t és tapasztalataimat. Most küldtem el egy e-mail az alábbi iskoláknak: Fazekas, Berzsenyi, Apáczai, Szt. László, Xantus, Patrona, Karinthy és persze Puskás, bár velük már valószínűleg meg van beszélve a 18-a 14:30, bár nem válaszol Laci bácsi!
Megosztom veletek a velelet. Hogy miért? Mert arra gondoltam, hogy ha valakit érdekelne, de mondjuk lecsúszott a nyílt napokról az eljöhet meghallgatni, de előtte ÍRJON NEKEM! (Csak, hogy megegyezzünk az időpontban és a helyszínben, valamint hogy biztosan beengedjék.)

Tisztelt Igazgató úr/nő!

Az Egyesült Világ Kollégiumok Magyarországi Egyesülete (EVIME) nevében írok. Egyesületünk ez évben is pályázatot hirdet, melynek keretében érdeklődő diákok jelentkezését várja a United World Colleges (UWC, Egyesült Világ Kollégiumok) 2009-2011-es tanévekre meghirdetett tanulmányi ösztöndíjaira. Az ösztöndíjak továbbra is kétéves külföldi tanulmányokat, lakhatást és ellátást biztosítanak egy olyan speciális kollégiumban, ahol a Nemzetközi Érettségi Program (IB) keretében közel nyolcvan nemzet fiataljai élnek és tanulnak együtt.

Én jelenleg a United World College of the Adriatic (Italy) iskolában tanulok és téli szünetemben próbálok minél több fővárosi iskolába eljutni és élménybeszámolót, valamint tájékoztatót tartani a 15 és 18 év közötti korosztálynak. Előadótársam remélhetőleg Beleznay Ferenc (Fazekas Mihály Főv. Gyak. Gimn.) lesz, aki jelenleg a norvégiai UWC-ben tanít matematikát, vagy egyesületünk egy másik tagja.

Egy iskolában egy prezentációt tartanánk (kérdésektől függően:
fél-1 óra), főleg a 10-11. évfolyamos korosztálynak. Mivel nem mindenkit érdekel, ezért - véleményem szerint - a legcélszerűbb az lenne, ha egy (például osztályfőnöki órákon) alaposan beharangozott időpontban az érdeklődőkkel (osztálytól függetlenül) találkozhatnánk.
December 13. és Január 10. között vagyok Budapesten. Ekkorra kellene időpontot egyeztetnünk. Javaslatom a december 15-19. hét, mert közeleg a jelentkezési határidő (január 16.). Várom időpont-javaslatát! Legjobb egy osztályfőnöki óra közben/után lenne, amennyiben azt minden osztályban egyszerre tartják.

Az ösztöndíj-lehetőségről, egyesületünkről további információkat a csatolt fájlokban, illetve honlapunkon olvashat, illetve, amennyiben bármilyen kérdése lenne az ösztöndíjakkal kapcsolatban egyesületünk elnöke, Bass Igor örömmel áll rendelkezésére e-mailben.

Mielőbbi válaszát és időpont-javaslatát előre is köszönöm!

Simon Attila
United World College of the Adriatic 08-10
EVIME
www.evime.hu
www.uwc.org


Mit gondoltok? Ugye nem voltam vulgáris?:D
Be akartam linkelni a blogomat is, de lehet hogy jó, hogy elfelejtettem:)

4 megjegyzés:

krisztizmus írta...

Juj, mesz a Karinthyba? A kis mazlista!:D Nagy pusszancs mindenkinek, akivel talalkozol!:D

Attila Simon írta...

Igen, màr le is van fixàlva veluk az idopont (dec. 17. 15:00)

Unknown írta...

Kedves Attila!

Ha ráérsz szívesen megszerveznék egy előadást veled a megjelölt időintervallumban a váci Boronkayban.

Ui.: Megkaptad-e a levelemet?

Barátsággal

Márton

Attila Simon írta...

Na ez a beszèd emberek! Ràèrek, kuldtem is emailt a rèszletekkel.