Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. november 6., csütörtök

Barcelona

Elèrkezett a nagy nap, iràny Barcelona!
Nagy izgalmak utàn vagyok, mert egy darabig ugy nèzett ki, hogy mègsem mehetek, mert Social Servicem van, de aztàn hàla a supervisoromnak, megoldottam.
Elyasnak (Yemen) ès Jaynek (Mongolia), pedig lehet, hogy nincs vizuma az utazàshoz. De a butàk nem kèpesek felhivni a repteret ès megkèrdezni. én napok/hetek ota probàlok sporolni nekik, ok meg erre nem kèpesek. Tolem vàrjàk ezt a segitsèget is. Nèha nem èrzem, hogy volna èrtelme nagylelkunek lenni, pedig dolgozom rajta, hogy olyan legyek. màr legalàbb megittunk 5 uveg bort az èn saramon, de ok mèg nem kinàltak semmivel ès megkoszonni is elfelejtik àlltalàban.
Tegnap volt is egy kis affèrunk Elyassal a gagyi yemeni humora miatt. Ugynevezett "harecord joke"kal bombàz, amit èn utàlok ès a legtobben szintugy. èn csak szintèn cigànykodàsnak hivom. Viccbol elkezd kotekedni, kinyitja valami kajàmat pedig mondtam, hogy ne tegye. Asszem tul rendes vagyok hozzà. Nem èrdemli meg.
Jay a màsik. Jay pedig tegnap szerintem szègyellte elmondani, hogy neki is bajai vannak a papirokkal.
Most a 2 hulye ahelyett, hogy felhivnà a repteret, hogy megkèrdezze eljon velunk a reptèrre ès remènykedik, hogy felengedik oket a gèpre. De ugyèrzem nem teszek èrtuk tobbet. én 3 napja mondom nekik, hogy csak kidobjàk a pènzt meg az idejuket az ablakon nagy valoszinusèggel, ha vaktàban jonnek.

Namind1, az èn rèszem tiszta. Beszèltem az apartmant kozvetito cèggel is ès lehetsèges kevesebb szemèlyre foglalni ma is. Persze dràgàbb, de nem sokkal. Amugy is kicsi a kèro.4en is jo lesz.
Aki èrdekel a hollète: Full address: C. Assaonadors 23, 3o 2a, 08003 - Barcelona

Na megyek bepakolni. Szerencsère van egy lyukas oràm most.
Jah èn 13.34kor indul a buszunk Duinobol ès 13:45ig tartana az uccso oràm. Ugyhogy vagy ellogom vagy konyorgok. én ellognàm, de a kanadai Tomassal egyutt van ès o meg akarja kòrdezni. A plussz poèn, hogy az igazgatoval lesz az ora:)
Drukkoljatok...

ui:majd probàlok kòpeket csinàlni

2 megjegyzés:

Alle írta...

Szia!

Ne foglalkozz a 2 "jómadárral" :D
Igaz, majd bánni fogják, hogy nem mentek el Veled és nem tettek meg ennek érdekében semmit. Csak megjön az eszük:)
Jó utat Neked, bár biztos későn írok, de a szándék a fontos:) Bon voyage!

Kószó Jenő írta...

Jó utat !
Remélem találsz net-et . Várom a képeket.
Attila!
Átérzem az aggodalmadat a srácokkal kapcsolatban. Semmi gond velük, még talán gyereket egy kicsit. Te meg úgy néz ki sokkal talpraesettebb vagy nálunk. Nehogy a fejedbe szálljon a dicsőség ! Azt a telefont meg Te is megereszthetted volna, 5 percet megért volna a lelki nyugalmad.