Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. november 22., szombat

Afro-Mideast Week

A héten afro-mideast week volt. Ők voltak eddig a legkáoszosabbak, ezt kijelenthetem, de az igyekezet megvolt és azért sikerült néha megvillantani magukat. Az egész úgy kezdődött, hogy a bemutatkozó videójukban a közelkeletiek terroristákat, az afrikaiak meg kannibálokat játszottak. Ez még önmagában még vicces is lenne, de kérdem én: Ha ők magukról ezt látják a legfontosabbnak, akkor mit gondoljon róluk a többi ember? Segítsünk nekik és egyenlőnek tekintsük őket? Eleve szerintem a tanároknak nem lett volna szabad hagyniuk, hogy erről szóljon a műsor. Namind1, ahogy ők mondják ezt csak fun volt.
Tegnap volt a showjuk. Rendeztek egy spontán táncversenyt a nézők közül, amire a Yahia tanácsára én lettem az egyik résztvevő. Ugyanis meglepődve vettem tudomásul, hogy annak ellenére, hogy otthon mekkora hangja van a drum and bass zenének és táncnak, itt senki sem ismeri. Ezért aztán nagyon menő vagyok, hogy én tudok olyat. Tovább is jutottam a 2. körbe, de azért Jean-Paul (a matektanár) és Saskia (az angoltanár) nagyobb tapsot kapott, mint a 4 diák. De azért jöttem a gratulációk:)
Ma pedig ismét kimentem bicózni 1-2 órára. Nagy bajban vagyok: az egész faluban egy darab kátrányt nem találok, úgyhogy elég gagyi a fékem. Nagyon nem érzem a bicót még, de a sideom nem sokkal gyengébb. Addig csináltam, amíg nem kezdett el fájni a csuklóm.
Kedden kell kiválasztanunk Dorkával, hogy mely magyar művekből akarunk IB vizsgát tenni. A rendszert sem nagyon értjük, de majd lesz valahogy:)
Angolból meg kaptam egy eddigi összesített jegyet: 5++ (7 a max)
Arra gondoltam, hogy amikor otthon leszek - segítve az EVIMÉt - elmegyek előadásokat tartani néhány fővárosi iskolába. Várom a javaslatokat, hogy vajon hol lenne sikerem és ha valaki tudna segíteni a szervezésben, annak külön örülnék.
Ma 10től buli afro-mideast buli lesz. Kicsit félek a zenétől, de ha rossz lesz akkor átm1ünk Mickey bárjába:)

Nincsenek megjegyzések: