Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. november 11., kedd

"Szokàsos rutinkèrdès"

Visszaèrtunk Duinoba! Kèpeket mèg nem tudok mutatni, mert elobb meg akarom szerezni mindenkièt, ami meg sokàig tart.
Irok is majd sokat, de most nincs annyi idom, mert mennem kell kajàlni. Utàna meg vitorlàzàs ès matek.
Amit megjegyeznèk tomoren:
Kirugtak egy montenegroi màsodèvest, Enest.
Megèrkezett a palesztin elsoèvese Elyasnak. (Meglepo modon elèg joban van - vagy ugy tunik - az izraeli elsoevessel.)
Tegnap voltam vezetni màsodszorra is. Azt mondtàk nagyon jo vagyok, de mèg kell egyet menni (a nagyfonok utasitasa alapjan) a teszt elott. Fogok kapni valami vizsgàztatot Monfalconebol. A csàvo aki most mondja, hogy merre menjek ilyen ezermester beosztàsban dolgozik az iskolànak ès csak olaszul beszèl.Hogy itt mennyire kàosz a kozlekedès. Nèha el is kiàltom magam, de akkor ellenkezik, hogy az olaszok pedig jol vezetnek.
Vasàrnap este 10 orakor èrtem haza. Kicsit tanulgattam - ezvolt a baj. Hètfon egyik oràn sem tudtam figyelni az àlmossàgtol.Tegnap is kellett volna tanulni,de lefekudtem 11kor. Ma tok jol erzem magam 8 ora alvàs utàn ès nem tortènt semmi, hogy nem tanultam. Viszont megleptek egy olaszdogàval, amirol nem is tudtam, de sztem egèsz jo lett.
Megyek enni...

Nincsenek megjegyzések: