Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. november 18., kedd

Mai napom

A mai napom egyelore elèg kiràly.
Mivel leadtam a 7. tantàrgykènt tanult Filozofiàmat most nagyban megnott a lyukasoràim szàma. Olyannyire, hogy àtlagban napi 4 oràm van. Ma csak 3 volt. 1.: Vilàgirodalom (uncsi volt) 2.:Fizika: Dokumentumfilmet nèztunk, tehàt èrdekes volt, de elàlmosositott. 3.:Lyukasora ès mivel àlmos voltam, aludtam. 4.:Matek: frissen (Tanultuk, hogy mi az a sin,cos,tg tehàt helyette emelt emelt matek feladatsort oldottam meg.-jo volt) 5.:Lyukas, de ilyenkor szoktam talàlkozni Stefanoval, a zenetanàrral ès zongoràztam. Azt mondta nagyon jol haladok: Egy konyvet ki is vègeztem màr.
Utàna: kaja, majd kisbusz-vezeto teszt: 20 perc alatt vègeztem, mert visszaforditott a tanàr hamarabb. Azt mondta semmi èrtelme rabolnunk egymàs idejèt, mert làtja, hogy tudokvezetni. Tehàt mostmàr hivatalosan is van-driver vagyok.
Ezutàn: Mentem a physicsal activitymre, azaz vitorlàzni. Eddig azt hittem ez egy unalmas sport, de kèrem amikor a hajo alja kozelebb volt a fuggolegeshez, mint a vizszinteshez, nekem meg a derekamtol folfele semmim nem volt màr a hajo folott ugy egyensulyoztam ès uvoltottem, hogy ez kiràly: mindjàrt felborulok akkor nem ezt gondoltam. Fel is borultam egyszer, de meglepo modon nem fàztam (volt rajtam wetsuit) ès egèsz konnyen vissza is tudtam màszni a hajoba. A vègère olyan jol ràèreztem, hogy mèg egy kis fogocskàra is futotta. Meg is dicsèrtek:P
Utàna iràny a zuhany, aztàn az emelt matek, mert a 70 èves Sheiry professzor a Ratio tesztet nembizonyitotta be a mult oràn, csak felirta:)
Az is èrdekes volt, hàt mèg utàna a kaja, meg hogy most ezt irom.
Ma mèg megveszem a repj1eket haza meg vissza dec.13-jan.10, kicsit kèszulok a holnapi matekversenyre, aztàn nèzem az àgyamban fekve a The Godfathert, mert ràjottem, hogy Yahia azèrt nèz napi 2-3 oràn àt filmeket az àgyàbol, mert nagyon feelinges. Mondjuk kène valami sorozat, mert igy kb 5 rèszletben tudok megnèzni egy filmet.

1 megjegyzés:

Alle írta...

Szia!
Nem is tudtam, hogy zongorázol?
Na majd kivi leszek, hogy hogy megy neked:)