Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. november 4., kedd

Tanulás

Ma tanultam vagy 2 órát az angol szódogára, ami csütörtökön lesz.
Hallottam méltatlankodókat, hogy keveslik az írásaimat. Igazatok van, kevesebbet írok mostanság.
Nem csinálunk annyi képet, nem történik annyi említésre méltó különleges esemény. Ma például befejeztek a Hemayaték egy 4 napos Rizikójátékot. Mi is szerettünk volna játszani most, de a többiek túladagolás miatt nemet mondtak. Úgyhogy játszottunk egy kis Stratégiát, aztán Salad fingerst néztünk. Rájöttem, hogy annyira azért nem kell sokat tanulni, mert nincs baj, ha nem teszem.
Mindenesetre sikerült lefoglalnom ma a szállást is Barcelonába. Alig várom már. Csütörtökön megyünk. Elyas meg lehet,hogy nem tud jönni, mert valami gáz van a vízumával.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Örülök ha mész ismeretlen helyre és viszel magaddal ismerösöket.Minél több annál jobb.
Nagyon vigyázz magadra messze külhonban különösen!
Intelmeimet vedd figyelembe!
Puszi Nagyi