Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. november 15., szombat

A kiegyensulyozott eletem titkai

A hèten iszonyat àlmos voltam az egyik nap. Egyik oràn sem tudtam figyelni, az èbrenmaradàsèrt kuzdottem. Napkozben tanultam, mert màsnapra leckèk voltak feladva. 22:30 korul azonban eldontottem, hogy nem èrdekel semmi, alszom. Igy is tettem ès màsnap kipihenve mentem iskolàba. Meglepo modon èber voltam minden oràn ès aktivan rèszt vettem rajtuk. Leckèt ugyan nem csinàltam, de azt hittèk igen, mert olyan aktiv voltam vagy nem ellenoriztèk.
Aznap este ismèt elmentem koràbban aludni ès ismèt mukodott a teknika. Tehàt ràjottem a kovetkezore:
- Ha nem alszom, akkor màsnap nem tudok figyelni ès magam kell tanulnom este, amitol nem alszom.
- Ha alszom akkor màsnap tudok figyelni, tehàt nem kell annyit tanulnom, tehàt tudok aludni.
A vègeredmèny ugyanaz. A kèrdès tehàt a kovetkezo: Aludni jobb vagy tanulni? - A vàlaszadok kozott kisorsolok egy belèpot a kovetkezo szombati Mickey partyra.
Ennek megfeloen probàlom majd formàlni itteni èletem, de be kell vallanom nèha nem a tanulàs veszi el az idot az alvàstol...
A further matekba belehuztam ès most èrtek mindent.
Szerdàn lesz egy matekverseny, amire jelentkeztem. 3 elozo èvi feladatsort adott a tanàrom. 1et megcsinàltam ma ès idore elkèszultem. Konnyebb mint az otthoni Gordiusz, de a mezony kemènyebb lesz. Megcsinàlom a màsik kettot is ès szerintem jok lesznek az esèlyeim. Persze a 2.èvesekkel egy csoportban vagyunk, tehàt az plusz nehezites.

A kezemet elkezdtem gyotorni, mert màr nagyon unom, hogy semmit nem tudok sportolni. Tegnap road-hockeyztam. Be kell vallanom bènàbb voltam, mint arra szàmitottam. 2 golpasszt azèrt igy is adtam Tomasnak ès èrdekes, hogy majdnem az osszes kanadai jàtszott (igazgato,2 gyereke, Peter, Tomas) valamint mind2 holland is. és meg kell j1eznem a Misa nagyon jol kuldni, bàr o hokizott is otthon. Szerintem hàtrànyt jelent szàmomra, hogy nem a jègen jàtszottunk, hanem rohangàlva. Olyan èrzès, mintha egy kèzzel kène bicikliznem. megj1zem azt is kiprobàltam ma az elkèlyen, de ahhoz mèg kevès vagyok, viszont a fejemet konnyuszerrel beverem a tetobe. Viszont teniszeztem a fallal, Remyvel meg Dorkàval. Egèsz jo ellenfelek voltak, bàr nem akarok sorrendet felàllitani:)
Meglepo modon a 2 napi mozgàstol izomlàzam van, ami szànalmas, ha belegondolok, hogy otthon àlltalàban mennyit mozogtam.
El is felejtettem, hogy kedden vègre kiprobàltam a vitorlàzàst egy kis egyszemèlyes Leserrel. Viszonyag szèlcsend volt, ami jo volt tanulni ès csokkentette annak az eselyet, hogy beleborulok a 10 fokos tengerbe. Wetsuitot azèrt felvettem. Jo talàlmàny, csak utàna nehèz az embernek ujra osszekaparni a mogyoroit...
Màra meg valami salsa-bulit rendeznek a suliban, amit alig vàrok màr. Meg az EE-shown is fel fogok lèpni salsàval:)

Ma meg el akartam menni Ravennàba a sulival, de utolag ràjottem, hogy ezen a telcsin a napot is be kell àllitani nem elèg az oràt. Tehàt hètfon reggel 6kor fog kelteni.

4 megjegyzés:

Edit írta...

Elért Téged is UWC-sek dilemmája:-hogyan lehet a 3 dolgot( tanulás, társasági élet, alvás) egyensúlyban tartani, mikor csak kettő fér egy napba! Van még elég időd, hogy kitaláld!

Dorka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Dorka írta...

Khhm, khhm, khhm..Fal, Remy ...Dorka????

Miért van olyan érzésem, hogy ez nem csak az időbeni sorrendet jelöli??? :)

Kószó Jenő írta...

Azt érzem kezdeszz a valami kedvezőbb ritmust kialakítani az életedben. Amit felfedeztél az alvásról az nem csoda. Hatalmas mennyiségű élmény zuhant rád. Ha belerázódsz akkor könnyebb lesz. Tudsz majd rangsorolni.