Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. november 3., hétfő

Helloween

Pénteken Helloween volt, amit amerikai módra ünnepeltünk:



Szombaton is buliztunk. Táncoltam pár helyi csajjal és elhívtak
Vasárnap vidámparkba. Nem bírtam ellenállni, úgyhogy Elias támogatásával elindultunk kb 12 olasz társaságában, akik szinte semmit nem beszélnek angolul. Valami helyi majális volt. Mulatós dagonyában szétbontott kamionok, szívritmusszabályzó zene, hinták, dodgem... Megjegyzem életemben először voltam vidámparkban, úgyhogy azért nem kell irigyelni. De a lövöldében eléggé megleptem magam. Nyertem egy airsoft pisztolyt meg egy üveg pezsgőt, ami hazafele elkopott.
Bocsánat a szűkszavúságért, de nincs időm. Ma egész nap a barcelonai kéróval vacakoltam. Utálom az Unicredit Meastre vagy milyen kártyáját. Nem lehet beterheltetni, mert hiányzik a CVV száma. Namind1, m1ek tanulgatok.
Jah, meg meg is fáztam ami roppant előnytelen, mert csütörtökön utazok.

1 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Fordulj banki tanácsadódhoz. Az a bizonyos kártya dombornyomott? ( Vagyis kidomborodik a bankkártya száma? Erős préssel nyomják bele a számot: a hátoldalán behorpad, a másik oldalon kiáll. ) Mert ha nem, nem sok esélyed van vele az internetes fizetésre. A következő bankkártya beszerzésekor kérdezd meg !
A képeid most is tetszenek.