Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. október 29., szerda

Hajrá Papa!

Holnap reggel a papámnak beraknak egy pészmékert.
Bár az orvosok szerint rutinbeavatkozásról van szó, én a múltkor már az infúzió bekötésekor frászt kaptam.
A biztonság kedvéért, akinek van istene az imádkozzon hozzá, akinek nincs az meg írjon egy bíztató sms-t a 0630-3422912 számra. (Az én régimre)
Én már írom is.
Veled vagyok Papa...együtt erősek vagyunk...nagyon szeretlek...

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Atika köszönjük az együttérzést.Amütét fél órás volt. A sebre 2óráig nehezéket tettek.Az ebéd ott érte Papát így azt is kapott.Hamar megkaptuk a zárójelentést, sirány haza.2órára már itthon is voltunk. Most fél5 és ebédel. Kicsit húz a seb.hiába még nagyon friss.Sok-sok pusziNagyi.