Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. október 21., kedd

Családi 18, Ha-ha-ha

Szombaton dél körül hazaértem. Este elmentünk a barátokkal teázni.
Másnapra meg volt híva az egész család. Ati 18., Papa 80. szülinapot ünnepeltünk:

A kicsik
A legkisebb a dédijével
Nehéz őket elrendezni
Az asztal
Az anyukámmal:)
Csenge-a legkisebb
Mesélek...
A nagymamák

Másnap (hétfőn) este állítólag EVIME ha-ha-ha (találkozó) volt szervezve egy kocsmába. Gondoltuk elmegyünk meglepetésnek, mert ők nem biztos, hogy tudták, hogy hazamegyek.
Ők leptek meg minket, mert senki nem volt ott...(pedig még ajándékot is hoztam nektek) Szegény Szabolcs hiába dolgozott rajta.
Akik ott voltunk (balról):
Anyukám, Dorka anyukája, Én, Apukám
Azért 2 órácskát így is elbeszélgettünk...:)

2 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Igazi meleg családi hangulat. Rengetek gyerek, gondolom milyen néz lehetett őket összevadászni a fotó kedvéért. Ahhhh és a torta. Azt a fajtát én is szeretem.:)

Névtelen írta...

köszi hogy vége valakinek sikerült lefényképezni a csipetcsapatomat!!!(nekem nem szokott menni)
Kriszta