Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. október 7., kedd

Magyarság Duinoban!

Először is:
Rekordot döntött a magyarok létszáma tegnap. Dorkát meglátogatta a családja. Egyik este betámadtak, én pedig a meglepettségtől majdnem elfelejtettem magyarul. Mindenesetre kiengeszteltek egy üveg borral:P Gyertek máskor is!
A hétfői assemblyt (iskolagyűlést) így kezdte Peter (az igazgató): "Üdvözöljük iskolánkban a norvég UWC egyik tanárát, a magyar, Ferencet!" - hú mondom mi a szösz?
Rá is támadtam gyűlés után. Rengeteget beszélgettünk, bemutattam neki a lányokat is, még Dorka családjával is találkozott. Érdekesen néztek ránk az iskolatársak. 7 magyar beszélget az utcán. (Rékát szokás szerint nem tudtuk hol van:P) Szóval Ferenc a Fazekasban tanított előtte. Van tucatnyi közös ismerősünk (pl Kalló Bernát, Farkas Marci (Igen Mama, őt Te is tanítottad:))) és kiderült, hogy ő volt az egyik versenybíró tavaly az Arany Dani Matekversenyen, amin 3. lettem. Megtudtam sok mindent a norvég iskoláról, de főleg Ő tudott meg sokat erről.
Van rengeteg képem Pulából, de mostanság a net már 10-11kor elkezd haldokolni, úgyhogy nem tudom feltölteni. Talán holnap...

2 megjegyzés:

Feri írta...

Dorka anyukájával délután locsogtunk egy órácskát, részletes helyzetelemzést kaptam, úgyhogy most mindent tudok rólatok!!!! ;)
Tarts rendet magad körül, NE ÚGY, mint itthon! (IGEN APU! IGEN ANYU!)

Unknown írta...

Farkas Marci nővérét is tanítottam.
Ha jól emlékszem a szülei is pedagógusok.
Hiába kicsi avilág.
Várunk!!