Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. december 1., hétfő

Bazaar (Minden 1 euro!)

Tegnap reggel felébredvén 14:35-kor, szomorúan vettem tudomásul, hogy lekéstem az ebédet. Ezért aztán a dayroomot vettem célul, ahol zsömlére és jamre számítottam. Ehelyett hirtelen a józsefvárosi kínai piacon hittem magam.
Ameddig a szám ellát az asztalokon púpozott kupacokban hevertek a használt, elhagyott, vadonatúj, rossz méterű, lesérült, lyukas, széjjelhasznált, odaajándékozott, ottfelejtett ruhák, kiegészítők, kozmetikumok, kazetták, cd-k, könyvek, de egy olyan női gatyát is találtunk amibe valaki belekakált.
A többiek szórakozását látva nekem is megjött a kedvem a turkáláshoz. Sajnos izmos vállaim miatt kevés rám illő darabot találtam, de azért vettem 3 inget, amik nagyjából jók voltak és tetszenek is. Az egyik Springfield volt, ami mégcsak nem is rossz márka.
Vettem ezenkívül egy sálat, egy csíkos pólót, egy újszerű félvállas hátizsákot, egy pár ruhaakasztót, egy derékszögű vonalzót, egy szögmérőt, egy szőrös sapkát Olga from Ukraine-nek és egy fényképtartot amin belarus szöveg van Alinának nameg Dorkának valamit, amit mindig elfelejtek odaadni neki, úgyhogy le sem írom, had maradjon meglepetés.
Ezenkívül öreg napjaimban a kandalló előtti karosszékben pipázgatva olvasva magamat látva vettem egy kötött nagymamapulcsit (ami állítólag pont olyan, mint amibe a Dorka apukája szokta nyírni a füvet) és egy kord gatyát.
Találtam ezenkívül egy Von Dutch és egy Guinnes sörös pólót, de mindkettő kopott és kicsi volt.
Elég sokan úgy álltak hozzá a dologhoz, hogy ők ugyan hozzá nem érnek semmihez, mert ez undorító. Szánom őket. Van aki örül, ha ilyen ruhákat viselhetne és ők is ugyanolyan emberek mint mi csaképp szerencsétlenebbek.
Szerintem ez egy fantasztikus lehetőség volt. Néhányan télikabátot vettek maguknak 1 euróért, van aki újszerű laptoptáskát, mások ujjongatva találták meg a saját vagy éppen a barátjuk által elhagyott ruhadarabokat. Mindenesetre ezentúl ha turkálót látok valahol, biztos hogy körül fogok nézni, hátha találok egy-egy egyedi darabot.

Várjátok alig a következő bejegyzésemet, mert nagyon izgalmasat fogok írni!

Nincsenek megjegyzések: