Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. december 7., vasárnap

sokminden

Azért nem írtam sokáig, hogy mindenki figyelmesen elolvashassa az előző bejegyzésemet és kommentelje. Bár több érdeklődést vártam, de köszönöm hozzászólásokat, javaslatokat.

Sokminden történt azóta, de rövid leszek, mert sok a dolgom. Például keddig kell írnom egy próba Internal Assassement, ami annyit jelent, hogy 700 szóval és néhány grafikonnal értelmezni kell egy újságcikket. Ha érted miről van szó és vágod az Economicsot, akkor nem nehéz, de én órákat töltöttem csak a szöveg fordításával, értelmezésével, és utánajárással, hogy mi is az az OPEC és mi történik vele. Merthogy ez csak egy próba és a tanár adta a cikket, amúgy nekünk kell kiválasztani. Ha valakit érdekel: itt van.
Csak elkezdeni nehéz ezekután. 1 óra alatt írtam 500 szót és most grafikonok után a neten lejöttem kutatni.
Holnap délután az összes elsőéves ír egy nagy matekdogát az összes eddigiből. Arra is szeretnék tanulni, mert meglepően nehéz, de főleg gyorsnak kell lenni, mert kevés az idő. Kedden meg olasz dogát is írunk...

Mint ahogy azt a lányok is megírták már itt volt a suliban Eric Maskin, a 2007es Economics Nobel-díjas. Nagyon király volt az előadása. Értettem mindent és nagyon érdekes is volt. Jókat mondott. Viszont látszott, hogy nem az az előadó fajta, inkább tudós.

Pénteken megjött a Mikulás a szobámba. Köszönöm Dorka! (meg Dorkamama) :)

Tegnap felléptünk Mishával, mert nagy karácsonyi buli volt Duinoban. Volt vagy 300 ember a főtéren, ebből 200 a suliból. Tehát egy breakdance+triálshow kombót produkáltunk. Imádtak minket és bár a kezem és a nagy kihagyás még mindig meglátszik rajtam nagyon, a közönséget ez nem zavarta, nekik elég vagyok most is. Népszerűségi indexem kb 300%-kal megugrott. Olyan emberek jöttek oda gratulálni, akik azelőtt hozzám sem szóltak. Nem mondom, hogy nem volt idegesítő a szokásos kérdésekre ismét válaszolni, de új kihívásokat jelentett, hogy angolul kell és végülis jól esett a kiváncsiságuk. Csináltak videókat, majd remélem feltöltik és megnézhetitek.

Lesz kedd este egy olyan, hogy EE show. Ez annyit jelent, hogy az elsőévesek egy kb 2 órás szórakoztatóműsort csinálnak a 2.éveseknek az Extended Essey beadási határidejének lejárása örömére. Van aki nem csinál semmit, annak nem sokat változtat az életén, de én jelenleg 5 előadásban vagyok benne, úgyhogy folyamatos próbák vannak. Latin táncolok, hipp-hopp táncolok, solo táncolok (drum and bass), valamint benne vagyok 2 darabban. Az egyikben a Mishát, a másikban a Harist imitálom. Most azon gondolkodom, hogy egy triál bemutatót is tarthatnék, de 1edül nehéz.

A bemutató után buli volt, úgyanis a Mickey-bar a fennállásanak 13. évfordulóját ünnepelte. Iszonyatos nagy buli volt, az eddigi legjobb. Tele volt az egész helyiekkel, de főleg diákokkal. Ingyenpia volt rengeteg, kb 10-15 üveg pezsgőt töltöttek szét. Egy hatalmas tortát is készítettek, de nekem arra nem volt időm a piálástól. A kedvenc részem az volt, amikor a Mickey-néni felállt a bárpultra és egy üveg tekilát belelocsolt a szomjazó diákok arcába. (Nesze neked no alcohol policy.)

Nah, és egy új választ tudok mondani arra a kérdésre, hogy mi az a UWC?
"Az egy olyan hely, ahol az igazgató vasárnap este neked adja és felszereli a saját fogasát a szobádba."
A többiek azt mondták, hogy én vagyok akkora király, hogy ezt megcsinálják nekem. Én máshogy látom: A Diri és a Neje (Ő is ott volt) akkora király, hogy ezt megcsinálják egy diáknak.
Be kell valljam csodás érzés, hogy egy olyan helyen vagyok, ahol egy ilyen ember a főnök, mondjuk ki a nevét: Peter Howe from Canada.
Nesze neked hierarchia.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Hizik a májam ,ha arra gondolok ,hogy mi mindenhez értesz és mindenben benne vagy.
Annak is nagyon örülök, hogy azért tanulsz is.







































































































Hízík a májam ha arra gondolok,hogy mimindenhez értesz és mindenben majdnem mindenben benne vagy.
Örülök, hogy azért tanulsz is.

Puszi Nagyi

Attila Simon írta...

Sosem elég Mama, mindig lesznek újabb dolgok, amiket el kell sajátítani és ki kell próbálni. Mindenesetre köszi!:)
Itt végre azt tanulom ami érdekel: matek,fizika,közgazdaságtan
igaz 3 nyelvet is muszáj csinálni: angol, olasz és világirodalom (magyar)

Unknown írta...

Remélem jól ment a matekdoga!

Kérek majd egy példányt belőle, ha lehet: az angol nem gond...

OPEC cikked vége aranyos: "I think $75 is a fair price." Elég fair dolog ennyit kérni, azért, hogy valaki nem csinál semmit, főleg hordónként... :-)))