Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. december 11., csütörtök

Félévvége...

Szombaton volt a flag ceremony. Az annyit jelent, hogy az összes ország zászlaját felvonultatjuk a Piazzán (ez kb 80-at jelent), ahol a bámészkodó tömeg és vmi helyi TV csodál. Hivatalosan 1 ország zászlaját 1 ember viszi. Amikor megláttam a listát egyből felírtam a nevem. Utána megkérdeztem Dorkát, hogy akarja-e vinni: azt mondta nem. Ha nem hát nem, válaszoltam. De amikor szombaton megjelent a népviseletében és megkérdezte: Akarod vinni?- akkor valahogy sejtettem, hogy az előző egy női nem volt. Így történt az, hogy a magyar zászló volt az egyetlen, amit ketten vittek, ráadásul hangosan énekelve...Jó érzés volt teljes izomból lobogtatni, hogy még a hangját is hallani. Majdnem felajánlottam azonban, hogy viszem inkább az ukrán zászlót, mert az előttünk vonuló (Ukraine, Ungheria) Olga gyakorlatilag feltörölte a vele Duinot és azzal volt elfoglalva, hogy néha szép szőke hajába lógattam a rudat. Hangsúlyozom, nem az ünnepély utáni buliról beszélek.

Megkaptuk a fél évi reportokat. Itt a jegyek 1-7ig vannak. 7 a legjobb.Íme:
English B Higher: 5+
Italian: 5
Economics: 6
Physics: 7
, de ami sokkolt az a Maths Higher: 5 volt.
Reklamáltam is utána a tanárnak, hogy miaz hogy 5? Azt mondta csak a 2 dolgozat alapján ítélt (így én lettem a legjobb 5ös), amik meg elég szarul sikerültek, főleg azért mert sosem tudtam befejezni. Az órai aktivitás és a Further Mathsra járás persze nem számít. Amikor mondtam a többieknek, hogy mit kaptam azt hitték viccelek. Mi tagadás, szarul sikerültek azok dogák.
Pár nap múlva írtunk egy évfolyamdogát és arra is csak 6ost kaptam. Azt hiszem ugyanúgy elbíztam magam, mint ahogy a Puskásban is néha. Ott OKTVt csináltam az órákon, itt Further Mathst. Otthon könnyen meg tudtam tanulni utána magamtól. Itt viszont az a furcsa, hogy mindent értek, csaképp oly hosszúak a dolgozatok, hogy 1-2 feladatot elkezdeni sincs időm, a többin meg loholnom kell. Namind1, nem tok mit csinálni, fejlődnöm kell, csak nem tudom, hogy lehetne. Talán gyakorolnom kéne időre.
A kedves zongoratanárom megengedte, hogy hazavigyek egy pár könyvet, úgyhogy legalább azt fogom tudni.

Ma voltunk Social Servicen és utána kidobtam magam az Emisferonál (ugyanis mostanában én vezetek és csak volánt cseréltük), hogy vegyek magamnak egy esernyőt. Vettem egy jó erős fajtát, aztán egyből elcsavarta a vihar. Örülök neki... Átáztam teljesen, de nem volt rossz utólag.

Amúgy furcsa érzés elérni a fél év végét itt. Az emberek fele holnap már megy is haza. Mindenki arca nedvesedik. Én szombaton indulok innen 12-1 körül du.m és 6-7 körül érek haza. Írhatnék egy összefoglalót, de nem érzem úgy, hogy jól sikerülne most. bla-bla

1 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Én szavaztam először. Kaptál egy "menő"-t.