Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. február 1., hétfő

Síeltem 3

Itt van a szokásos rutinbej1zés arról, hogy most szombaton is síeltem.:D
Elvileg már nem voltam a listán, mert részt vettem a kijárt 2 alkalmon. 4szer mennek összesen. Ebből 2 csoport megy 2x-2x. Én ugye az 1. csoportban voltam. De van egy plussz esély, ez pedig az, hogy ha valaki nem jelenik meg a reggel 7kori gyülekezőn, akkor annak a helyére bárki beugorhat. Úgy döntöttem, hogy megéri a kockázatot és felkelek. Jól tettem, 3an sem jöttek.
Reggel downhillezgettünk. Mentünk feketén-fehéren, már nem volt nehéz semmi. Csak a combom halt meg amikor azt játszottam, hogy minden kanyarodáskor megérintem a talajt a kezemmel.
Az ebéd (zsömle+dermedt Nutella+hidegvíz) után pedig elmentünk a havas skateparkba, amire a múltkor nem maradt elég időnk. Most ott voltunk végig. Elég sokan voltak, nem volt túl időgazdaságos, de legalább ugráltunk. Egész jól ment az is.
Rengeteg magyarral találkoztam. Olyan sokkal, hogy már meg sem szólítottam őket egy idő után. Egyszer azt láttam, hogy a pálya szélén fekszik egy tizenéves gyerek a hátán, látszólag nincs baja, de kiabálja hogy:
-Segítség! Mindjárt eltörik a lábam! (magyarul)
-Még szerencse, hogy a magyart mindenhol megértik:) - mondtam és kiszabadítottam a sílécből.

Asszem jövő7en is felkelek.;-)
Ezt meg most találtam Facebookon:

1 megjegyzés:

Alle írta...

Erre mondják azt, hogy: ki korán kel, szabad helyet lel! :D