Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. február 20., szombat

Trials vége, Project Week kezdete

Tegnap, miután a második szabad napom is eltelt, megírtuk reggel az A1 (anyanyelv) próbavizsgáinkat. Ilyenkor jön ki igazán, hogy milyen összetett népség vagyunk, hisz nyelvenként szólítgatnak bennünket. A Paper 1 (1. teszt)- ben választani lehetett, egy szöveg vagy egy vers közül. Elemezni kellett az 1iket. Én a verset választottam, azok altalában jól mennek. De ez most kiakasztott. "Csengery Kristóf - Egy kolinthusbeli a metróban - Minden létező" (v valami hasonló) volt a kiszemelt. Valami olyasmit írt, hogy az állatok nem ismerik a dogok (tárgyak, érzések) neveit. Gondoltam, ez biztos valami metafóra lehet és itt a költő arra gondol, hogy ők valójában ösztönlények nem pedig tudatosan cselekszenek, s nem ismerik fel a dolgokat. De aztán észrevettem azt a részt, hogy "felismerik a szagokat, formákat, érzéseket" és kiakadtam. Nem akartam elhinni, hogy ez a vers most tényleg arról szól, hogy az állatok nem tudnak beszélni. Megemlítettem, hogy a szépérzék (ezzel együtt a tisztaság) is hiányzik az állatokban, nemúgy az emberekben. Végül ezt írtam: Csengery költő úr szerint a cica biztos nem azért nyalogatja a mancsát, mert piszkos, hanem mert a mamája erre tanította. Na, itt eléggé ki is tört belőlem a hangos kuncogás, úgyhogy jobbnak láttam abba is hagyni a bohóckodást és beadtam az irományomat.:) A Paper 2-t meg az autodidakta módon olvasott könyvekről kellett volna írni, azoknak még a címét sem tudtam sajnos.
Aztán matek paper3-m volt délután. Az nem hiszem, hogy olyan rossz lesz. Még tanultam is rá.
Megállapítottam, hogy itt elég sokan azzal menőznek, hogy nem tanulnak, meg, hogy milyen rosszul sikerült neki a dolgozata biztos, aztán a végén kiderült, hogy jó is lett meg tanult is.
Aztán amikor befejeztük a matekot egy izgatott bizsergés fogott el, hogy dejó, akkor most kéne valamit csinálni, mert végeztünk a trialsokkal. Mivel szakadt az eső, Mickey's zárva volt és sokan már utaztak/pakoltak a Project Weekre ez egy szánalmas 3vs3 Counter-Strikeba torkollott, aztán megint csak kockáztunk meg dumáltunk a szobában.

Most egyedül ülök a Pala Dayroomban. Furcsa, olyan nosztalgikus, izgatott, de elnyomott érzésem van. Suhancos-Egyre másra-t hallgatok. Nem vagytok sem msnen, sem Skypon. Ez van. Megint nehéz. Beszarás, hogy itt mennyire nincs mit csinálni, amikor nincs semmi.
Ilyenkor kell arra gondolni, hogy otthon sem csinálnék semmi különbet csak ülnék a gép előtt. Persze ezt elég nehéz elhinni, amikor tudom, hogy ma Dávidnál BULI VAAAN!!!:)
Jó szórakozást!:)



Na, de ha már jól kisajnáltatok engem, akkor elmondom, hogy reggel 5kor indulunk Trevisoba (Velence), ahonnan repülünk Nápolyba. Onnan Basilicataba megyünk valamerre. Potenza, Matera s társai. Egy hetet fogok arrafelé tölteni Project Week címén. Előadásokat fogunk tartani iskolákbans s önkénteskedni fogunk. Legalábbis ez az elképzelés. Amit fixre tudok az az, hogy holnap Rosalba fog elszállásolni, mert vmi barátnőjének szülinapi bulija lesz. Eddig jónak ígérkezik. Majd írok részletes beszámolót.:P

Amúgy 3 napja folyamatosan szakad az eső.

Nincsenek megjegyzések: