Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. február 10., szerda

Trials Day 1

Tegnap matekverseny után, mivel nem volt semmi dolgom, úgy döntöttem, hogy elkezdem a fizika mérési jegyzőkönyveket írni. Először persze magát a kísérletet kellett megcsinálni meg az adatokat felvenni. Elég sokat szívtam és szívok ám vele. Photoelectric effect. Stopping potential. 10^-34 nagyságrendű számok - Ilyenkor könnyű elírni valamit.
Na átestünk az első trial vizsgán - angol volt. Ahogy számítottam is rá, én kifejezetten élveztem. 2 tesztet írtünk, mind2 másfél óra. Az 1-t nem volt időm befejezni, a 2-kal n1ed órával előbb elkészültem.
Ezután megkajáltam, majd egy olasz szótárral bevetettem magamat a paplan alá, aminek nem meglepő módon egy három órás szunya lett az eredménye. Arra ébredtem fel, hogy Hamidullah visszaérkezik a délutáni töri vizsgájáról és felkapcsolja a villanyt. Ekkor kinéztem az ablakon és képzeljétek, 1 centis hó borított mindent! Ilyet még nem láttam Duinoban. Aztán vacsorázni menvén megállapítottam, hogy inkább csak jégkása, de az is valami. Főleg latyak.
Holnap olaszt írok, azt már nem fogom annyira élvezni. Matekot ismételgetek.

Nincsenek megjegyzések: