Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. február 8., hétfő

7vége

Pénteken szerveztem egy bulit. Már rég óta tervezgetem. Azóta írom a mixet és gyakorlok rá, mióta visszajöttem a téli szünet után. Egy elektronikus zenés bulit akartam, mert úgy érezzük páran, hogy ez az, amit nem játszanak eleget sosem, ellenben az RNBvel meg latin zenével például, ami meg nem a kedvencünk.
Csináltam neki posztert, amit kiraktam pár helyre reklámozni.


Én nagyon jól éreztem magam a bulin. Hogy másoknak hogy tetszett? Az egész este alatt kb 40en jelentek meg. Ebből volt, aki benézett és elszaladt, volt aki táncolt 5 percet, aztán elment, meg olyan is volt, aki ott tombolt a végéig, és azt kérte, hogy minden héten csináljak egy ilyen bulit.:) Az ilyen emberek miatt megérte megcsinálni és szerintem fogok is még. Ami eléggé felkúrta az agyamat az az volt, hogy az egész mixet felvettem a gépemen, de amikor a végére értem, 2 és fél óra után, lefagyott az Audacity (felvevőprogram). Úgyhogy végülis bukta az egész, ami azért kár, mert szerettem volna visszahallgatni, hogy tanulhassak belőle, meg esetleg másoknak megmutatnám.

Másnap megint mentem síelni. Ezúttal nagy mákom volt, mert velem együtt tele voltunk. Még cipő sem jutotott nekem megfelelő méretben, úgyhogy azt a helyszínen bérelnem kellett. Gondoltam, hogy ha már pénzt kell költenem a kölcsönzőben, akkor bérelek egy egész snowboard szettet, de Eva (tanár) nem engedte, mondván még nem próbáltam és "Ez a legkönnyebb módja annak, hogy eltörjem a kezem/csuklóm, és 1 nap alatt különben sem tudnám megtanulni." Na, mind1, nem vitatkoztam, síeltem.
Már az első kör után fájt a comb izmom, valszeg azért mert nincs belőle elég. A végére, 4-5 óra síelés után azt hittem összeesek úgy fájt már. Voltam itt-ott, főleg nextroad (az a saját szavam az offroadra, ami közvetlenül a pálya mellett van). Voltam megint a snowparkban. Nem is estem sosem, pedig ezúttal már a piros ugratót is bevállaltam. Sztem ennyire még sosem fáradt el a combom. Kép nincs, mert most már inkább csak magamat szórakoztattam.

Ez volt a szombat, vasárnap meg aludtam, meg Triesztben söröztünk Zsoltival, meg az iskola által szervezett adománygyűjtés a Haiti földrengés sújtottjaiért előadásra is elmentünk a Piazza dell'Unitára.

Holnap matekverseny 2. forduló Triesztben.

Nincsenek megjegyzések: