Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. február 2., kedd

Sí vs Verona?

Miért hiszi azt Dorka meg Zsolti, hogy rossz kedvem van?
"Attila, biztos, hogy nincs semmi bajod?" - Hangzott el párszor mind2től az elmúlt napokban. Pedig állítólag össze sem beszéltek. Beállt egy életritmusom és az nem abból áll, hogy őket látogatom, ezért nem látnak sokat. Azt mondják antiszociális kezdek lenni. Olyan kiemelkedően jóba nem is vagyok senkivel,mint pl tavaly Mishával. Sokakkal csak simán jóban vagyok. Szerintük (D&ZS) nem engedem az embereket közel magamhoz. Azt hiszik, hogy ezzel távolságot akarok tartani. Szerintük sokat változtam.
Bo.
Szerintem meg én nem szeretem erőltetni az olyan dolgokat, mint például a barátkozás, meg a beszélgetés. Mármint. Ez most hülyén hangzik, mert aki ismer az tudja, hogy nagyon szeretek ismerkedni, de ha már valakit ismerek, akkor nem szeretek a beszélgetés kedvéért beszélgetni vele. Az olyan mintha megtervezném, a tervezést. Szerintem azt csinálom mostanában, ami jól esik. Tegnap például megnéztem 2 filmet is. Nem mintha ez lenne a kedvenc elfoglaltságom. De hát ez van. Most az év közben járunk, amikor ilyen dolgokat kell csinálni, mert nem lehet sörözni az ifikkel a Balatonban.:)
Ma megjavítottam a kontakthibás fejhalgatómat. A jack dugóban volt a hiba, ezért donort kellett találnom hozzá. Végülis Hemayat halottjobbhangszórós iPod fülhallgatója nyerte a pályázatot. Mindent beleértve 2-3 órát vacakoltam vele, de megcsináltam:) Ededül!!! Még mindig jobb mintha újat vettem volna.
Most meg asszem megyek breakelni.

Jah, és a hét kérdése:
Szombaton síelni menjek 4-szerre is, vagy Veronába első alkalommal iskolai kirándulásra?

6 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Akkor most szavazok: Irány sielni. Veronát már láttam. Szép hely, meg minden. De oda még eljuthatsz, amíg kint vagy. Majd elmész, ha a hó elolvad. Ha nagyon érdekel, akkor majd legfeljebb megnézed a veronai fényképeket. Fagylalt meg, pizza az van mindenhol. Romeó meg Julia erkélye hááát, amíg nem láttam, kíváncsi voltam rá. Most, hogy már láttam, Már láttam, elég volt belőle egyszer.

Unknown írta...

Veronát válaszd,síelni lehet itthon is.Nagyi

Feri írta...

Verona megvár, a hó meg elolvad!
Ilyenkor síelni kell, városnézésre ott a tavasz!

orsi írta...

síelj. az izgalmasabb mint várostnézni :)

Alle írta...

Én is láttam már Veronát, nem volt olyan nagy szám. Tényleg csak a Romeó és Júlia erkély miatt érdemes elmenni, de azt még láthatod...
Szóval sícsukát fel :)

Attila Simon írta...

Asszem akkor síelni megyek majd.:)
Vagy legalábbis odam1ek reggel 7re és reménykedek, hogy lesz hely.