Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. január 28., csütörtök

Zzzzzz

Nahát, ez a hét eddig nagyon nyugis.
Napi 2-3 óráim vannak, mert valami mindig elmarad. Holnap csak 2 lesz amúgy is.
Alszom délutánonként. Ma átmásoltam egy csomó filmet másoktól. Így már biztos tudok mit csinálni, ha nincs más. Amúgy meg sokat olvasgatom az Economics könyvemet, sőt, ma Malcolmtól (a közgáz tanáromtól) kölcsön is kértem egy dokumentumfilmet. Már meg is néztem. Tetszett. Tökre tetszenek az órák is. Kezdem azt hinni, hogy a közgáz a kedvenc tantárgyam...Fizikán habár most már nem részecskékről van szó, hanem gázokról, még mindig nehéz ébren maradnom.
Rájöttem arra is, hogy jobban élvezem a dokumentumfilmeket, vagy legalábbis az olyanokat, amikből tanulhatok. Télen a The Real Hustle-ra voltam ráállva, most egy kártyatrükk tanító filmegyveleget nézek, meg a közgáz/történelem filmek is tetszenek.
Próbáltam a fizika jegyzőkönyvek írását elkezdeni ma, hogy kihasználjam az időm, de nem találtam meg a mérés eredményeit. Úgyhogy hagyom is...

Nincsenek megjegyzések: