Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. január 24., vasárnap

Megint síeltem:)

Tegnap is síeltünk. Hűűű, de jó volt megint. Sőt, most még jobb volt, mert nem kellett az alkesz, láncdohányos, pocakos síoktató hülyeségét hallgatni. Helyette egyből felmehettünk a sífelvonóval a h1re. Most már főleg piros pályákon mentünk. Többet is estem, mint a múltkor:) Ez részben annak is volt köszönhető, hogy találtunk egy síparkot, vagy nemtom, hogy hívják. Olyan mint egy skatepark csak hóból. Mondjuk ott sajnos nem tudtunk sokat maradni, mert már a végét járta a nap, amikor megtaláltuk. Menni kellett. De közben hülyéskedtünk, fotóztunk. Íme az eredmény:
Származási hely: Downhill skiing 2010

(klikk)

Megtaláltam a síparadocsomunk térképét is:)
Zoncolan a hegycsúcs neve.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Na ez klassz lehetett.

Alle írta...

Jók a képek, végignéztem őket! Fotózz legközelebb is sokat! :)

Kószó Jenő írta...

Nagyon jól sikerült a kép, amin mindannyian a levegőben vagytok. Ide ugyan nem tetted fel azt, amin egy kézen állsz, de remélem pótolod. Remélem a blogod olvasóit nem fosztod meg tőle.

citromoscsoki írta...

nagyon jók a képek! mi is itt voltunk szombaton, csak én snowboardoztam ;)