Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. január 11., hétfő

Köszi, hogy írtok!:)

Úgy megörültem, hogy egy csomóan reagáltak az előző bejegyzésemre (Tényleg! Olyanok is, akikről nem is tudtam, hogy olvassák a blogomat!), hogy megjött a kedvem az íráshoz.
Épp most küldtem el az utolsó darab információt is az USA-beli egyetemeimnek, ahova jelentkezem. Már csak a kanadai Simon Fraser University-t kell befejeznem, de annak az esszéjét is ma fejeztem be. Bár eléggé összecsapott lett, de manapság kezdem úgy érezni, hogy ha nem érzem azt, hogy valamit szívesen csinálok, akkor azt inkább nem is csinálom. Ezért úgy döntöttem késznek nyilvánítom.
Ahhoz, hogy most írjak, ahhoz kellett, hogy szabadidőm legyen. És most kijelentem: VAN!:) Nem is tudom mikor volt ilyen utoljára, de most végre nem stresszelek semmin, nem gondolok semmire és nincs határidőm sem a héten. Oké, a csütörtöki matekdoga érdekes lesz, mivel a szünet előtt befejeztük rá a felkészülést és még akkor sem vágtam teljesen. Mátrixok és térgeometria vektorokkal. Tipikusan beseggelős cucc, amin rég rossz, ha gondolkozni kezdek, mert kifutottam az időből. Amire időd van: Felismerés, formula, behelyettesítés. Az ilyenek nem szoktak nekem menni, de azért majd kedden v szerdán átnézem a dolgokat. Arra is ráébredtem, hogy ha meg kell csinálnod egy munkát, akkor a legjobb, ha akkor csinálod, amikor kedved van hozzá, vagy az utolsó pillanatban, amikor a nyomás motiválni fog. Amire figyelned kell az az, hogy ha vársz az utolsó pillanatig, akkor ne nyugtalankodj miatta a maradék idődben, mert akkor mindenedet elcseszi. Próbálj kikapcsolódni és jól érezni magad.
Vasárnap (tegnap) pl nagyon zsír volt a napom. Aludtam 12 órát, aztán bebrüggyentettem a külső hangkártyámat, amit a Jézuskától kaptam és DJztem olyan 3 órát. Utána neteztem. Tök sokat chatelek otthoni barátokkal és élvezem is. Lehet, hogy kezdek kicsit antiszoc lenni...
Rékának (másodévesemnek, aki most Hollandiában tanul) született egy igen érdekes bej1zése tegnap: "egyáltalán, mi a ló*szt keresek én itt???? Elegem van a távolságból, haza akarok menni!" Csak idő kérdése volt, hogy mikor bukik már ki belőle. És tudjátok mit? Én is fogok egyszer még ilyet írni ide. DE NEM MOST!!!:D

1 megjegyzés:

Feri írta...

Bármikor jöhetsz ;)