Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. január 14., csütörtök

1etemek, 7köznapok

Néha nap közben is elkezdek egy blogbejegyzést írni a fejemben, persze mire gépközelbe jutok elfelejtem amit megterveztem. Eddig nagyon zsír a 2. félév. Délutánikat alszom. Minden nap kb 2 órát DJzek. Eldöntöttem, hogy készítek egy 2 órás mixet és lejátszom majd egy bulin. Előtte papíron összeírom, hogy mit fogok játszani mi után, hogy már csak a keverésre kelljen figyelni. Jó lenne a végén felvenni az eredményt, de sajnos nincs olyan eszközöm, amivel ezt + lehetne csinálni. Már a hirdetőplakátot is megterveztem a fejemben. Majd feltöltöm!
Breakelni is voltam már, meg mindjárt megyek megint. Bicóztam is egyszer.
Ma volt matek doga. Hát, az nem lett túl jó, pedig kicsit olvasgattam a könyvet tegnap.
Az összes külföldi egyetemre befejeztem a jelentkezésem. Mivel még a saját szüleim sem tudják követni melyek ezek, leírom:
Jacobs University (Bréma, Németország)
University College of London
Imperial College (London)
Northwestern University (Chicago, USA)
Swarthmore College (Pennsylvania, USA)
Simon Fraser University (Vancouver, Kanada)
Trinity College (Hardford, CT, USA)
Union College (Schenectady, NY, USA)
Strathclyde University (Glasgow, UK)
University of Edinburgh (UK)
Próbáltam nagyjából sorrendben írni, hogy hova szeretnék menni, de ezt majd csak később kell eldönteni.
Ezeken kívül még valszeg beadom a jelentkezésem a BME-re Műszaki Menedzsernek, gépésznek v talán matekra.
Még csak a Strathclydetól kaptam választ. Az egy felvétel volt, de nagyon röhejesen kemény követelményekkel. 7es HL matekot és fizikát kérnek. 1: annyim nem lesz, 2: ha annyim lesz, nem oda m1ek. De mind1 is, mert Glasgow nagyon esős.
Na, de vissza jelenbe.
Tegnap itt volt a HongKongi másodévesem, Uny. Tartott előadást arról, hogy hogyan kell repülőgépet vezetni. Meg is néztem, meg ki is próbáltam vmi szimulátort. A srácot mindig is csodáltam amiért olyan penge volt Economicsból, és a szervezőképessége is elég jó. Erre most bejelenti, hogy tud repülőgépet vezetni már pár éve. Most épp az USÁban tanul. Sem télre, sem nyárra nem megy haza, mert dolgozik. Mit? Állítólag egy saját fapados légitársaságot csinál Macedóniában, mondván ott most jó a kereslet. Még ha nem is sikerül neki, akkor is ez már egy húúúúú.
Ma voltam íjászkodni, mert az az úgy sport foglalkozásom. Hát, valszeg az sem lesz a kedvencem, de egyenlőre érdekes, hogy bele van buzulva az edzőbá a dologba. Aztán délutánit aludtam, majd kiválasztottam a sífelszerelésem, mert szombaton megyek downhill síelni (életemben először). Aztán voltam spanyol órán. Mindjárt m1ek breakelni. Most próbálom a jumpstylet elsajátítani. Szúrnám ha úgy menne már, mint Dávidnak. Megmutattam a Fülöp-szigeteki Shamának is. Náluk nincs ilyen és tetszik neki.:)
Na megyünk is gyaksizni.

3 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Hogy a tudsz ennyi egyetemet megkülönböztetni ? És három hét múlva is emlékszel rájuk ?

Unknown írta...

Hát ez nagyon érdekes. Mi lesz ebből?

Attila Simon írta...

Ezekre a kèrdèsekre asszem nem kell vàlaszolnom, mert koltoiek.:)