Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. január 19., kedd

"tegnapmadélelött"

Tegnap csak 2 órám volt. Az egyik angol, a másik fizika. Mind2ről elkéstem, de ez nem szokatlan. Nem is szokott baj lenni.
Angolról csak 2 percet késtem. Julien (az angoltanár) így fogadott: "Attila, I am a late man. You are a later man." :) Mindenki nevet, leülök.
Szerintem csak a kissebbségi komplexusát próbálja próbálja rámterelni, ezzel próbálja leplezni, hogy ő is késős. Még kb 3an érkeztek utánam.
Fizikáról kb 5 percet késtem, de még így is előbb odaértem, mint Mark (a tanár). Ma tesztet írtunk, úgyhogy ma pontos voltam.
Most szólt Umur, hogy állítólag vezetnem kell majd a csapatot focizni keddenként. Akkor már én is játszani fogok. Nem is rossz.
Tegnap voltam az Emisferoban, idén először. Vettem öblítőt, hogy azzal tudjam mosni a ruháimat.:D Az orrom előtt ment el a busz hazafelé. Vártam extra fél órát. Vettem még1 3.5Jack/2RCA kábelt, úgyhogy mostmár fel is tudom venni a mixeimet.
Most fejeztem be végleg a TOK esszémet. Holnap kell leadni. Túl sok minden nem történik.
Asszem ma megyek breakelni.

Nincsenek megjegyzések: